< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

hej ljudi.....ovdje cete nac puno gluposti i mozda nest zanimljivo iz mog zivota...toliko o opisu....lol

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




AYziS
PeRo i BaBaC=D
Bo
D@R&j@=)
D03S=)
Girl With A Broken Smile
gothic angel
iskra LeGeNDa:)
iSKRa i eKiPa=D
&vana=)
JAsNA
jedna cura...:)
MaNSoNiCa
marijana:)
nirvana fan
RoMMeo=)
::Vječna Putnica::
ŽaLaC=)

nešt o meni

ja sam jedna luda cura...
zovem se mirna headbang a nadimci su jos bolji:paša bang pašalićka,mimi nut mima lud i jos takvih vandfol naziva rolleyes


VOLIM:čokoladu i sladoled
zajebanciju
prijatelje thumbup smijeh
svoju malu sekicu headbang smijeh
bit vani
jednog slatkog dečka cerek
slušat glazbu(moglo bi se reć sve)
papati njami njami
dugo spavat zijev
brbljat na telefon satima

NEVOLIM:umišljene puknucu mad
laganje
rano ustajat burninmad
spremat sobu
učit i pisat zadaće
čitat dosadne lektire
kišu mad
i jos puno toga......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

subota, 24.02.2007.

bijeg u bolnicu


iako bi svaki normalan čovjek pretpostavio
da se bježi iz bolnice..ja sam jučer bježala u
bolnicu...da vam to malo detaljnije pojasnim...

ovako:
moja mala sekacerek se prije par dana razbolila...
i ima neku bakterijsku bolest(još neznaju koju)
pa je već par dana u bolnici..no i pošto je ona mala
moja mama ostala s njom...i idemo jučer ja i moj
dad njima u posjet...a one su na razaznom odjelu
i tamo fala bogu nema posjeta!!!i na ulazu u bolnicu
neki portir..stari čelonja...burninmadheadbangmadpuknucublabla
i pita njega moj stari jel
smije sam nešt odnjet i on nakon 5 min moljakanja
pusti sam njega....i ja naravno poludila!!!madi neće mirna
odustat..a ne... namcor i molim ja njega još jedno pol sata..
i on neda..i ja se posvađam s njim i on logično još više
neda..tek prođe neki klinacthumbup njemu iza leđa..onak se sam
prošulja..i to mene zadivilo..tek ja pomislim ak može klinac
zašt nebi i ja?!i
naravno nisam mogla izdržat neg ja fino
dok je on pričo na mob kidnila...hehe..thumbup smijeh i skuži on mene..i
krene za mnom par metara..pa odustane....a ja sretna ko
nova godina!!!smijeh party jeee..a tip neki tupav...čak sam mu i plakala...
i ni me htio pustit..pederčina...al važno da sam ja prošla..
i vidjela svoju sekicu...joj znate kak zakon kad nešt tak
napravite...bila sam happy cijeli dan!!!i stari me vodio na večeru...
izgleda da je bio ponosan..hehe...ja jesam...wink

i danas sam bila kod bake i djeda na ručku...al je bilo zakon...
jer je bio ujo..i pravio roštilj..njami..joj kak sam se najela...njami

sad bi morala ić..wave kiss



| whispers of the past (115) | Print | x |

utorak, 13.02.2007.

evo me..napokon...

....oprostite što nisam dugo pisala...
al nemam baš vremena a i neda mi se....
puno hvala ljudima koji su mi ostavili toliko
komentara..i koji još ovo čitaju....kiss


u zadnje vrijeme se baš neosjećam nešt najbolje...no
mislim zdrava sam i to...al nekako sam tužna..
ništ mi se neda..nevolim više stvari koje sam nekad
voljela...i tako..ugl sad da vam ne dosađujem puno
sa svojim problemima...rolleyes
napisat ću neki odjeljak iz knjige..a knjiga je inače roman..
radi se o nekim ubojstvima i tako i ja stvarno neam
pojma kako se to(odjeljak koji sljedi) može nalazit u njoj
al eto..u svakom slučaju pročitajte....bang namcor

ovako:
...."grudi su joj stajale još prilično dobro,bile su malo
veće i njihale se prilikom svakog pokreta.ugodno je
osjećala njihovu težinu dok su se tako ljuljale;godila joj
je ta težina.uzela je u ruku desnu dojku : bila je malo veća ,
još od vremena kad je dojila Gorana.pogledala je bradavicu
koja se nakostrij4ešila i osula sitnim piknjicama.vagnula je
sisu u šaci,pa je opet pustila da se zanjiše..."

headbang puknucu burninmad lud bang blabla

ima još dosta toga al mi je zlo..pa nemogu više pisat..
pisac je inače Pavao Pavličić tako da ako neželite ovako
nešta nemojte čitati njegove knjige....namcor


eto neznam šta da još napišem...
idem vas sad malo komentirat...
a i vi mene komentirajte...ko u prethodnom....yes

puse...kiss cerek

i nemojte mi bit tužni....smijeh wave






| whispers of the past (254) | Print | x |

petak, 02.02.2007.

no name



kao i obično ja nemogu smislit naslov....rolleyes

šta ima kod vas!?jeste zdravi?!kod nas u razredu ih 9 bolesno....
a i mene nešt počela bolit glava..i kašnjem..i curi mi nos...
ma divno...no i taman kad trebam bit dežurna...a ni na
sistematskom nisam bila...madprvo smo trebali sa osmim c
..pa b...i na kraju oni svi bili a mi nikako...još nam samo
8.d osto....joj a ako budemo morale ić same ubit ću se!!!!burninmad puknucu
(inače ja i messi nismo bile
na sistematskom jer smo bile u zagrebu)

joj jeste radili iz likovnog onaj neki plakat na linoleumu..
o slavoniji..koji je to shit....jheadbang a ću se cjela izbost
s tim noževima..ko i prošle godile...kad sam smotana...hehe... bang lud
kak vama ide linorez!?


neznam šta da pišem pa ću stavit neke brnine provale...smijeh
ovako.... :

gepek na kombiju....
to nije znao kak da kaže da je neko nešt stavio
u stražnji dio kombija pa je reko gepek namcor lud

jebivjetar....tako će mu se zvat sin... thumbup smokin


hehehehehe..jelda da je lud....yes smijeh

e jeste gledali možda film
"dom za vješanje"
jučer je bio...neki
jugoslavenski..o ciganima...al je zakon..joj i
jako je tužan....no

ajd idem ja sad...moram na trening....


puse kiss



| whispers of the past (137) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.