listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

hej ljudi.....ovdje cete nac puno gluposti i mozda nest zanimljivo iz mog zivota...toliko o opisu....lol

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




AYziS
PeRo i BaBaC=D
Bo
D@R&j@=)
D03S=)
Girl With A Broken Smile
gothic angel
iskra LeGeNDa:)
iSKRa i eKiPa=D
&vana=)
JAsNA
jedna cura...:)
MaNSoNiCa
marijana:)
nirvana fan
RoMMeo=)
::Vječna Putnica::
ŽaLaC=)

nešt o meni

ja sam jedna luda cura...
zovem se mirna headbang a nadimci su jos bolji:paša bang pašalićka,mimi nut mima lud i jos takvih vandfol naziva rolleyes


VOLIM:čokoladu i sladoled
zajebanciju
prijatelje thumbup smijeh
svoju malu sekicu headbang smijeh
bit vani
jednog slatkog dečka cerek
slušat glazbu(moglo bi se reć sve)
papati njami njami
dugo spavat zijev
brbljat na telefon satima

NEVOLIM:umišljene puknucu mad
laganje
rano ustajat burninmad
spremat sobu
učit i pisat zadaće
čitat dosadne lektire
kišu mad
i jos puno toga......

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-12

utorak, 24.10.2006.

bok


E ovak.....da vam malo pričam o školi ili bolje reć da vam prepričam šta je bilo jučer u šk......dakle krenimo s 1. satom-FIZIKA radili u grupama neke pokuse sa očitavaljem jakosti el struje il tak nešt......ja bila u grupi s cindričkom,tihom i milim mi prijateljem petrom.njega(rimca) stalno zajebavali da ništ ne dira jel je on prošli put prolio vruću vodu po sebi , stolu i još nekim stvarima bang thumbup ja bila neispavana zijev i cjelo vrijeme sam se kesila i gledala kako tiho stručno spaja vodiče i te sve gluposti yes smijeh. cindrićka pak vikala na tihu i stalno gunđala kako to nevalja itd. Itd.mad
Pređimo sad odmah na 3. sat jel smo drugi imali biologiju i učili o spolnim organima i tak to,a pretpostavljam da o tome neželite čitati.znači 3. sat i zamljopis iliti geografija!naš dragi nastavnik imrović nije bio u školi pa nam je na zamjeni bio nastavnik šapina-jedan od roditelja našeg prijatelja shapine iz dragog mi 8.c razreda.
Sad mi je više dopizdilo onak pisat pa ću vam sad donekle normalno objasnit 4. sat.VJERONAUK-ukratko,ništ posebno mi pravili nered ko i obično ona smirivala i to je to.zapravo ne-kao šećer za kraj sata ona nas podijeli u grupe-ja,rimac,perić i naša maskota šima!!!i mi svi takvi pametni moramo napravit referat o hinduizmu lud bang headbang headbang prekrašno
Sljedeća 2 sata pisanje zadaćnice iz hrvatskog i to i bilo to.

E sad za danas- ukratko ništ zanimljivo zijev

al zato poslije šk......naughty naughty

1. fizikalana-spajali opet neke strujne krugove i ja ,brba i josipa se durile na nastavnika jer je reko da sutra pišemo test!!!al...na kraju ipak nećemo pisat-cilj postignut.yes smijeh wink

2. župni-župnika nije bilo i držala nam neka ženska....bilo zakon jer nas pustila nakon 20 min kiss

nakon toga ja išla po messi koja ja jadna bolesna al je ipak odlučila doć.....kasnije ćete saznat zašt....i onda nas 2 tj. bolje rec ja (jer je messi čekala dolje na klupi) izvukla grilcku s nastave i ošle nas 3 do x-nationa.sad se sigurno pitate zašto.e pa naime nas tri vam idemo na onaj tečaj za manekenke(znam šta sad mislite-ali-samo radi sprdnje!!!) bang lud naughty i imamo reviju u petak na hitovima.....molim lijepo da nas negađate koje kakvim stvarčicama jer nam je to prva revija i nebi željele imat povrća i jaja po sebi .... e sad ušle mi u x-nation i ona meni prvo da neke crne hlače (i ja mislim ono super) tek ja malo bolje pokledam a hlače do sisa(doslovno) headbang puknucu burninmad lud blabla i ima jedno 30 dugmica.....ma shit i da ona men jos neku dolčevitu na to(tj. morala sam ju uvuc u hlače) i počme se divit....joj kako ti odlično stoji blabla blabla bla bla bla a mesi i grilcka umiru od smijeha....i ja ju fino prekinem u pol divljenja i kažem : ja vam to neću nosit!!!!! namcor namcor i onda ona počme neš srat i na kraju mi donese neke 3 četvrt hlače i normalnu majicu s nekim sjebanim prslukom i ja sad kažem da je ovo(hlače i majica) ok al da neću prsluk.....i tak dalje ugl nakon sat vremena našla ona meni neku zimsku jaknu i eto sad vam ja u petak po 26 stupnjeva nosim bundu i još moram nabavit neke krem il smeđe čizme........headbang headbang rolleyes


što se tiče grilcke njoj je ok,a o messi ćete čitat na njenom blogu......

dakle još jadnom molim bez sprdnje......bar dok smo na pozornici.....


to bi bilo sve od mene za danas wave wave

puseki kiss cerek kiss



| whispers of the past (30) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.