I just wanna dance...:)

15.12.2005., četvrtak

PMS, sorry

i want to be forgiven,
i want to hold you in my arms again
to be forgiven, cuz I still need a friend....

ajme, sve je u komi. iman odgovarati 7 predmeta. da, 7. pun mi je k.... ove škole. tako se osjećan glupo. moran učiti, a još i danas iman probu, sutra pišen matematiku, i odgovaran latinski i gospodarstvo. više mi je dosta svega. još ovi ode okolo, ka ono prave se da ne gledaju što pišen, a gledaju....ma, svi me živciraju. još pivan na onoj glupoj božićnoj predstavi, i ona razrednica me tako maltretira. jeben joj. jadna li je. ma, više mi je svih dosta. uglavnom, nadan se da ćete shvatiti kako se osjećan. al dobro. uglavnom, osjećan se FUCKING SJEBANO. al dobro. moran ić. čujemo se. pusa


IT DOESEN'T REALLY MATTER HOW I FEEL INSIDE,
THIS LIFE IS LIKE A GAME SOMETIMES.

ISN'T ANYONE TRY TO FIND ME,
WAN'T SOMEBODY COME TAKE ME HOME............................. :(

- 11:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ajme, evo napokon i mene. neman pojma kako ću ja ovo pisati, jer neman internet doma, ali valjda ću se nekako snaći. evo, nadan se da će neko pročitati i moj blog...................pusa, pozdrav iz Zadra...........