< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



by: ♥UnDeRgRoUnD pRiNcEsS (:

Opis bloga

sve one male stvari koje cine moj zivot

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


B A Z Z A L A

V E R D A N A

I V A N A

V E V E R E A L E

T A M A R A





koliko vas je bilo od 07.10.'06.
Free Hit Counter
Free Hit Counter



Get your own Chat Box! Go Large!




Malo o meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo sam ja

• Zovem se Mihaela
zavrsila sam turisticku
na 1. sam godini poslovne ekonomije - turizam i medunarodna trgovina
od muzike slusam sve i svasta osim metala
rodena sam 15.7.
znaci po horoskopu tipicna racica
sasvim obicna cura, nekad sretna, nekad tuzna, cesto zlocesta, nekad pokvarena, tesko isprovocirana ali tada spremna na sve, brbljava po prirodi, uvijek tvrdoglava, nekad povrijedena ali nikad unistena...
najvise volim uzivat u zivotu jer ipak - jedan je zivot
muskarac mog zivota je freddi ljungberg
moj moto: Sto te ne ubije ojaca te!!!


VOOOLIM...
izlaske petkom u zupu...
kafu s prijateljima...
lazanje, cevape...
bikers rullllz...
spavat, kupat se u moru...
plavokose mushkecerek
mamu najvise...
ljude opcenito...

NE VOOOLIM...
dvolicne ljude koji ti nemaju obraza rec u facu sto misle...
svade, spletke...
metal...
crne muske...
majonezu...


MOJE 3 ZELJE...
1.postat novinarka
2.ostat neudana
3.bit sretna


MOJA ABECEDA...
A - antea, apollo (volim popit kafu u apolla tamo sam ko doma)
B - brat (volila bi imat brata), bugi, bijeli walter, bijela kafa, bikers, bubi (tako zovem mladu seku)
C - cica, club 23, crna (u zadnje vrijeme volim crnu boju)
D - dubrovnik, domagoj (nemogu protiv sebe)
E - engleska (volila bi poc u englesku)
F - frula
G - guze (volim promatrat mushke guze)
H - henda (fascinira me)
I - ima li nade za mene
J - jabuka (dugo sam se trovala vodkom-jabukom)
K - kiki, krevet, kafa (ima li sto ljepse??)
L - lucy, lidija
LJ - a ljubav a mislim sto drugo?, ljetoooo
M - mama (nju volim najvise na svijetu), maja (sestra), mirage, maroje, mai tai, mishe
N - nives, nike, nikoleta
NJ - kaj te muci njofra?
O - ogresta, oggy (moj vau vau)
P - pusiona, pepeljara, peskarija, polo
R - rasica
S - seks, sise
T - tata, tequilla
U - uuuuh, u p.m.
V - VODKA, victoria
Z - zakon brace, zivot

Meni drage slike

Slike meni dragih ljudi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pero d grijalica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jopa

Image Hosted by ImageShack.us
tameeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i ines

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i bubby

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s phillmom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
khm khm

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s justinom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s karmen i jeremyem

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
siesta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
idemo na hustlers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tako mi to radimo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s inessss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s jeremyem i domagojem



Slike s maturalne
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najsssss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pocinjeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nywess & niccolla

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mariah & christian

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me & maroje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
teeeetkaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mirela & renchy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zarukeeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
misheeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mishe & azra

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tetka & nepuche

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e kad mu bjezu oke

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mare, azra & mirela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
trio gusht

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lujo & lucy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pij to brze da nas ko ne vidi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
friiiiik

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kad se malo popije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
helena & victoria

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
victoria

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
teeeetaaaakkkkk

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
program

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s grabijem

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vatrena mare

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
one pjevajuuuu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ko zna ko je tu kome sto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vilo moja ti si moj san, ti si moj san

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mare moja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lav iz in di eir

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
svi marsh na ples

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nywess, oggy & najk

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kiky & renchy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
deranja, torta & ravnatelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovako je finulo...



Slike
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tetka & ogigigi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mishe d fakr & verdo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nywess

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nikolica maneken

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u tetke za badnjak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mirela i nikolica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, nywess, zri, anita & kikilo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
denserice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ko to tamo viri, ha?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nywess & danijela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
familijarni odnosi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prvi susjedi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rodaci

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rashice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
oggy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pajki cukich

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ogigigi & mirela

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
robi d drajver

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i josh malo robija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja, nywess, wynka & maya

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s australcima

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s leopardom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bubi & oggy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sekich & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj mali gradich

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nije pila

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vju bjutiful vju

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mmmmmm

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vid maj sis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
trijezni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
s peshijem

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na putu za prag

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
skoro pa charlievi andeli

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na ribarskoj kuli

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u najt lajfu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pokisli smo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
veceraaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pogled na prag

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ekipa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i jos malo



© ...devetnaest mi je godina u glavi i sve mi dobro bas dobro izgleda...





...o6.12.2oo4. - o6.12.2oo7...

Upoznali smo se prije 4 godine kad sam ja krenula u srednju skolu a on je tada bio drugi razred…usla sam u skolu, zacudena jer nikog ne poznam, polako prosla kroz prvu zgradu i izisla na dvoriste gdje je sjedao on, s drustvom…prosla sam pokraj nijh i krenula prema drugoj zgradi kad sam zacula njegov smijeh i ruganje…komentirao je kako sam grozna…
Zamrzila sam ga istog trena i od tog dana smo se svaki dan svadali, on je stalno dobacivao nekakve komentare za mnom sto je meni strasno islo na zivce…I tako je malo po malo prosla i prva godina i bila sam sretna sto su napokon dosli praznici i sto ga vise necu morat gledat…ali na kraju nije bilo tako, nije prosao ni jedan jedini dan da ga se nisam sjetila…nisam to nikom rekla, bilo me sram…potajno sam jedva cekala da ljeto prode i da ga opet vidim…I napokon dosao je i taj dan…s osmijehom sam se uputila u skolu i ponovo ista scena…kao neki lagani déjŕ vu…prolazim kroz prvu zgradu i izlazim na dvoriste, on sjedi na istom mjestu, u istom drustvu i gleda me…zacrvenila sam se, pognula glavu i polutrceci prosla kraj njih i samo rekla bok na sto je on odgovorio ej bok, proljepsala si se…nisam mogla vjerovat…poceli smo se druzit…meni se svidao on, a mojoj prijateljici njegov prijatelj iz razreda…male odmore provodili smo s njima na hodniku zezajuci se i bilo nam je super…
03.12.’04. bio je petak, isla sam s prijateljicama na koncert u sportsku…zabavljale smo se, plesale,ludovale…u jednom trenutku sam se okrenula i vidjela njega…poljubio me…sok…vratila sam se prijateljicama i posle smo doma…sutradan mi je poslao poruku da misli na mene…jedva sam cekala ponedjeljak da ga opet vidim…u ponedjeljak smo se sreli u skoli, rekao mi je da ne zeli hodat ni sa mnom ni s nikim jer mu se to neda…spizdio me skroz…vidili smo se svaki dan, vikendom bi dosao u grad, setali bi, isli na kave i sve se to jednostavno s vremenom pretvorilo u vezu…I odlucili smo da 06.12. bude nas dan…prosli smo svasta zajedno i jedino znam da sam iz svega toga izasla jaca i da mi je u neku ruku i drago sto se sve izdogadalo bas ovako jer sam i naucila puno toga…znam da je on netko kome se mogu potpuno povjerit i ko ce mi bit najbolji prijatelj, savjetnik i ljubavnik u jednom, netko ko mi ne treba REC volim te da bi ja to osjetila, netko ko ce ucinit sve da me nasmije kad mi nije do smijeha i netko ko ce se derat na mene ako treba i 3 dana da mi dokaze da nisam u pravu i to je ono zbog cega ga volim…volim ga zato sto me trpi skupa sa svim mojim sranjima, volim ga jer mrzi moj pms isto koliko i ja, volim ga jer on voli mene, volim ga jer radi stvari koje ne voli samo zato sto ih ja volim,volim izraz njegove face kad se ljuti, volim kad se uzruja a strah ga je rec da se nebi posvadali, volim ga zato sto je takav kakav jest, jer ga niceg nije sram i jer voli samog sebe, volim ga jer ne mogu zamislit zivot bez njega, volim ga zbog svega cemu me naucio (mrzim ribat), volim ga jer se zrtvovao radi mene u nekim situacijama, volim ga jer je ucinio moj zivot najljepsim i najsretnijim i dao mi sve ono o cemu sam prije mogla samo sanjat…
hvala ti ljubavi na ove 3 godine…
volim te



Ustani, jutro je, novi dan pocinje
pusti da poljupcem oci ti umijem

Jer moja ljubav samo s tobom postoji
i nema nikog da mi tebe zamijeni
da li znas da svaku tvoju suzu tesko upijam kao sol
i svaku tvoju srecu svojom osjecam

Kreni i ne brini, cvijete moj najdrazi
svijetom ponesi svoj osmijeh blag, iskreni

Sve sto sam stvarao jednom ce nestati
a sto je vrijedilo s tobom ce zivjeti

Da li znas da svaku tvoju suzu tesko upijam kao sol
i svaku tvoju srecu svojom osjecam


06.12.2007. u 10:58

| ♥.Komentari (14) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>