*Ispiši post,naslov jebeš*

Eh mislim da nema smisla opet pricati da je ovaj tijedan tijedan smrti.
Ali mislim da treba dodati da jos 3 dana(racunajuci i danas) skola traje!

Evo vam par tesktova nekih pijesama...

NEVER NO MORE

gave it all to you
With no questions asked
I wanted a future
Who cares about the past?
That first argument
You up and left (up and left)
I've seen a change in you (change in you)
Words I won't accept
I thought I lost you
When you twist back my arm
Cause the man I thought I knew
Wouldn't do me no harm
And that ran through my mind, Over again
I promised myself you wouldn't put your hands on me again
NEVER NO MORE

I didn't sleep that night
And I help my pillow tight
Now trust me when I say
You have been told
I'm telling you never to touch me no more
NEVER NO MORE

I should've left you
When you called me out my name
I stooped to your level
Replied you the same
No here we are again
You had my throat
Now I see the same old change
That I did before
I walk away from you
At the drop of a dime
Saw this treatment
Is way out of line
And that ran through my mind, Over and over again
Promised myself you won't put your hand on me again
NEVER NO MORE

You know I rather give you your space
Cause I just don't know
What to or what not to say
Stay out your way, Or get in your face
I just know you better not touch me again
Or i'll walk away
That is one game I refuse to play

Oh, I didn't sleep that night (that night)
I held my pillow tight (tiiiiight)
Now trust me when I say (say)
You have been told
I'm telling you never to touch me no more
NEVER NO MORE!

...beat plays...




RIGHT WHERE WAITING





Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you



Pozdrav svima koji citaju ovaj post i koji posijecuju ovaj blog i svima koje znam i svima koje neznam mah mah



utorak, 18.12.2007. u 12:08 ][ 33 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Sto je ljubav


... ljubav je tako cudna stvar.
odjednom, bez ikakve najave
nastani se u tebi
i postane vladaricom tvog srca,
ispunjava te nekom unutarnjom srecom
koju samo zaljubljeni razumiju.
ponekad ju podijelis
sa nekom tebi dragom osobom
a onda kada sve to zavrsi
polako ti para srce, dusu, tijelo...
poput papira na kojem su ispisane rijeci boli i patnje
pomijesane sa suzama
prolivenih zbog osobe koju volimo,
i onda kada ne zelim da itko vidi
i pokusa shvatiti sto nam je,
papir poderemo u tisuce komadica
ili ga zguzvamo i bacimo...
a to i isto ljubav cini nama...
pusta nas da patimo
dok nas to ne slomi
i onda kad smo na vrhuncu ludila
napusti nas na isti nacin
na koji se i pojavila...
i kad smo prepusteni sami sebi,
tek tada uistinu patimo...
do tada smo krivili ljubav,
a sada krivimo samocu...
ona je najgori covjekov neprijatelj...
uvijek je prisutna
i kad tad nam opet pravi drustvo,
a onda opet sve iznova...
ljubav se bez ikakve najave
nastani u tebi
i ti opet volis.....





DLANOVI TI SE ZNOJE, SRCE UBRZANO LUPA, A GLAS TI ZASTAJE U GRLU?
*To nije ljubav, to je zaljubljivanje.
NE MOŽEŠ SKINUTI POGLED ILI RUKE S NJEGA?
*To nije ljubav, to je požuda.
PONOSNA SI NA NJEGA I ŽELIŠ GA SVIMA PREDSTAVITI?
*To nije ljubav, to je sreća.
ŽELIŠ GA, JER ZNAŠ DA JE ON TU PORED TEBE?
*To nije ljubav, to je usamljenost.
S NJIM SI JER ON TO ŽELI?
*To nije ljubav, to je sažaljenje.
S NJIM SI JER TE LJUBI I DRŽI ZA RUKU?
*To nije ljubav, to je nesigurnost.
SRCE TI POSKOČI ČIM GA VIDIŠ?
*To nije ljubav, to je strast.
OPRAŠTAŠ MU GREŠKE JER SE BRINEŠ ZA NJEGA?
*To nije ljubav, to je prijateljstvo.
SVAKI DAN MU GOVORIŠ DA JE ON JEDINA STVAR NA KOJU MISLIŠ?
*To nije ljubav, to je laž.
ODREKLA BI SE NAJDRAŽIH STVARI RADI NJEGA?
*To nije ljubav, to je velikodušnost.

SRCE TE BOLI I SVE SE U TEBI LOMI KADA JE ON TUŽAN?
*Da, to je LJUBAV.
PRIVLAČE TE DRUGI, ALI IPAK OSTAJEŠ S NJIM BEZ TRUNKE KAJANJA?
*Da, to je LJUBAV.
PRIHVAĆAŠ NJEGOVE MANE JER SU I ONE DIO NJEGA?
*Da, to je LJUBAV.
S NJIM SI ZBOG TE NESHVATLJIVE MJEŠAVINE BOLI, SREĆE I UŽIVANJA?
*Da, to je LJUBAV.
DALA BI ŽIVOT ZA NJEGA?
*Da, to je LJUBAV."



Glasajte za nas blog i predonesite do 1 mjesta

Blogomanija - Top Lista


Foocounter.com

FAZLICEV MSN: fazlic1@net.hr
MARKOV MSN: spider@parkour-rapidcrew.com
BARJESOV MSN : Skelet00n@hotmail.com


"Chat"
<


Free shoutbox @ ShoutMix



Blogomanija - Top Lista

Neka te nebo obasja
kada se tama pojavi oko tebe,
i neka ti andjeli ne dopuste da places
kada ti suze ispune oci,
jer ti zasluzujes zivjeti u svijetu LJUBAVI!



Otkad te nema, sve mi je isto,
samo sto sunce slabije grije.
Noci su tuzne, bolesne, tihe,
ni zvijezda nema kao prije.



Trazi me zivot, tebi cu ga dati,
trazi da umrem i srce ce stati,
al nikad ne trazi da odes od mene,
jer umjesto krvi teces mi kroz vene...


Ti si meni sve što osjecam,
jos uvijek tebi ja pripadam,
jos uvijek cekam te, da vratis se,
da te opet ljubim.
Friendster


Lijepo je znati da postojis u mom zivotu.
Nije bitno ni koliko, ni otkad, a ni zasto.
Lijepo je otvoriti oci i
jednostavno znati da si blizu.


Osjecas li poljupce mojih usana,
dodir moje ruke, vidis li sto mi radis,
zaspim s tobom, s tobom se budim,
sto se sa mnom dogadja, i ja s
e

Linkovi


www.natelki.net
www.imagesforme.com
Moj STARi blog
Matilda i Jospia!
matilda
Andrea
Kureticka
corakice
blank>Andrea,Zagerica,Raguzica
Baries
Baries2!
Marija i Ella







Pisem ti pijesmu iako me boli,

jer znam da tvoje srce drugu vise voli...

Ali uvijek se nadam,jer nada nikad ne vene,

da u drugom gradu ipak mislis na mene...

I zelim ti reci,kazati ti sve,

ali ipak suti i cekam te!!!!!!!!!

Nasa ljubav prestala je,sad smo samo prijatelji...

mucim srce,mucim sebe da odolim zadnje zelje...

da te gledam dok te ljubim,al me srce opominje

da ne ljubim prijatelje...

poljubi me bar jos jednom,ispuni mi zadnju zelju...

nek ti moje usne kazu jos te volim prijatelju!!!!!!!!!!!

Mozda nisam kap, ali tiho padam,

mozda cinim gresku sto ti se javljam,

mozda me ne volis koliko sanjam,

ali jedno je sigurno,

nikad te ne zaboravljm!!!!!!!!!!!!!!

Ako umre ljubav, umiru i snovi,

ni camac bez vode ne moze da plovi...

Kao nebo bez sunca,

kao mjesec bez noci,ja bez tebe

nikad necu moci!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Fazlic je ovo napiso





"M&M"