P A R O D Y

19.10.2006., četvrtak

Halloween is at the door!

Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!! Još malo pa Helloween!!!! J aobožavam Halloween!!!! Ove godine slavim ga kod Ive!!!!!! E, Iva, nadam se da će bit dobar party jer još uvijek nemogu zaboraviti onaj kod mene prošle godine.....jadan Cuki je osto u zavojima....soory Cuki, ali bio je mrak i nije bilo namjerno....Jooooj...sad se ja sjetila šta mi se jednom dogodilo kad sam bila mala...... ja i neznam točno ko je još bio, smo uplašili nekok dedicu...joj....kako je on vrištao....nikad nisam čula da netko može izgovoriti toliko psovki u minuti kao što je on za nama.....hehehe.....eto, malo zgodnih slikica....hehe.....stavite si na blog.....

image hosting file

image hosting file



Bigoo

Bigoo



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Blog images

Blog images




Blog images

Blog images



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file


- 15:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oh my god...they killed Puppet...you bastards

Blogovi koji su mi prirasli srcu

Depeche Mode fotke

Hello

parodyway.blog.hr