P A R O D Y

11.10.2006., srijeda

Feeling lonely

Eh...uskoro idem u Italiju...za 9 dana....u Rim....a neznam ni zinut talijanski! Znam jedino reć cao...nešt mi pameti....pa bit ću tam 4 dana....veseli me jedino što idem s Martom....eh...bilo bi jadno bez nje...Martu poznam par godina, ona je drugi klasične....smešna je da nemože bit smiješnija... Eh...kak ima dana kad sam jednostavno udeprirana jer se osječam prazno bez razloga, ko da mi nešto nedostaje. Valentina, Ena i Iva su već navikla na te moje dane....uvijek me pokušaju razveseliti (bezuspješno...) i na tome sam im ZAHVALNA! Nemate pojma koliko mi značite cure....stvarno....obečajem da ću biti sve manje udeprirana...jer znam da vi to nevolite....isuse...šta bi ja bez vas....nut
Možda bi trebala prestat slušat sve te udeprirane pjesme ko do sadanamcor....al ne mogu...smiješno ali istinito...eh...koga bi ja slušala da nema depeche modea? Prije sam slušala ono što se slušalo (nightwish i to...) al to mi već ide na jetru. Ma najrađe bi htjela da se samo svi zabavljamo i da nemamo problema u životu! Mislim na one klasične probleme poput love, school, fighting i to...ma šta ja tu više serem...ajd zabavljajte se ljudi, jer kratko se živi i samo jednom se živi! Neka vam svima bude super život i birajte dobre prijatelje, jer oni su najvažniji u životu, vjerovali to ili ne...vjerujte....
- 12:13 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oh my god...they killed Puppet...you bastards

Blogovi koji su mi prirasli srcu

Depeche Mode fotke

Hello

parodyway.blog.hr