srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Pa ovako zovem se Natalia mislim to mi je umjetničko ime, inače se zovem Ana Beatriz Barros, imam 23,5 godina i velika sam obožavateljica Paris Hilton! U ovom ću blogu pisati nešto o Paris, a nešto o meni i mojim događajima!
Rođena sam 29.maj.1982.g, visoka sam 1.80, teška sam 52 kg, broj cipela imam 41 imam zelene oči i smečkastu kosu. Rođena sam u Brazilu, mama mi je iz Amerike, ali Južne tj. iz Brazila, a tata iz Hrvatske tako znam Hrvatski jezik.
Pošto sam dosta bogata i putujem po svijetu jer sam manekenka, nadam se da ću upoznati Paris Hilton!!! Ovo sam vam ja! Stavila sam novih slikica!!!!!!!!!!!
Ovdje sam vam imala model jennifer lopez

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovdje sam bila na modnoj reviji u Los Angelesu, znate ono kad sam vam pisala
Free Image Hosting at www.ImageShack.us<

Imate me i na Googlu tako da me možete potražiti....


Ovo vam je moja malađa seka!!! Ah što bih ja bez nje!!! I ona je model, jer je i ona predivna, zar ne???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Par slikica od moje naj obožavateljice

Image Hosted by ImageShack.us
By so_undeniable at 2007-06-27

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Evo vam malo slikica moje naj prijateljice, možete je pronaći i na googlu jer glumi u seriji The Hills!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ako želite imati broj, adresu ili original
potpis od nekog vašeg fana nabavit ću vam, ali
pod uvjetom da mi puzno komentirate i u komentarima mi
napišite od kojeg fana i što da vam nabavim, nabavit ću vam
kad smatram da imam puno komentara!!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Moje stvarčice bez kojih ne mogu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj laptop kojeg nosim uvijek sa sobom, dobila sam ga za 18 rođendan!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moje najdraže cipelice koje mi donose sreću!



Free Music

Free Music



Free Music



Paris Hilton Lyrics


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!







Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

četvrtak, 05.07.2007.

Hvala....

Jo hvala ti "savrshena do bola" što si mi komentirala, u prošlom sam vam postu napisala da vam neću napisati novi post ako ne dobijem do 20 komentara, ali zahvaljujući savršeni do bola došlo je i do 25 komentara! yesPa ovako malo ću vas upoznati sa mojim putovanjima i mojima kućama, vikendicama.....yeswinkthumbup

Evo par slika o mojoj kući u New Yorku:

Ovo vam je moja vikendica na Karibima

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovo vam je moja kuća u Hrvatskoj

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A ovo vam je moja najdraža u New Yorku!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovo vam je dnevna soba u ovoj kući(gore)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Moja soba

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucketeeknaughtynut

I još jedna moja soba

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucketnaughtynaughtynut

I da moje kuće možete naći i na googlu!!!
Naravno, ako ne dobijem više od 50 komentara ne trebate oćekivati novi post!!!
BYE!!mahwavethumbup



| komentari (105) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.