body Deset ključnih zaključaka o svemu i ni o čemu - missing you - Blog.hr body

ponedjeljak, 06.04.2009.

Deset ključnih zaključaka o svemu i ni o čemu

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us.....

1. Nedavno sam primijetila da sam o svom blogu počela govoriti koristeći prošlo vrijeme. «Imala sam blog», izleti mi u nekom razgovoru, kao da govorim o nekom neobnovljivom dijelu sebe, ili o vremenu u kojem više ne sudjelujem. I bude mi žao, jer sam zapravo još uvijek tu, koliko god neuvjerljivo zvučalo.
Zaključak: Može se biti i šutjeti, ili biti a govoriti negdje drugdje, u eteru koji na blogu nema svoju frekvenciju.

2. U posljednje vrijeme puno sam upijala. Knjige, događaje, kazališne prizore, ljude, djeliće razgovora, prizore iz svakodnevnice. Čini mi se da ništa nije prolazilo mimo mene jer sam i najsitnije pojedinosti proživljavala cijelim bićem. Postala sam majstorica akumulacije, prvakinja u prikupljanju impresija.
Zaključak: Promatranje života ide mi bolje nego ikad.

3. Više ne ne izlazi toliko van. Ne pije se. Stpio je i na sangu zakon o nepušenju.
Zaključak: Zrak je čist!

4. Moja najbolja prijateljica je još uvijek ostala najbolja. Život bez nje bio beznačajan:)
Zaključak: Neke stvari su neprocijenjive

5. Radila sam punom parom. Bila sam kreativna, otvarala sam neka nova vrata. Bila sam vrijedna, iako na trenutke pomalo izgubljena u izazovima na kakve nisam navikla. Dosađivala sam svima oko sebe preispitujući svoje ideje, ali napravila sam veliki korak naprijed.
Zaključak: Možemo sve što vjerujemo da možemo.

6. Katkad zastanem u nekoj svojoj misli. Zadržim se u njoj trenutak, dva, i odlučim je zapisati da mi ne pobjegne. Onda to ne učinim, i ona se izgubi negdje u misaonoj reciklaži, kao i tolike prije nje.
Zaključak: Treba pisati. Pisati se mora.

7. Ponekad uživam u kućanskim poslovima. Tako mi je lijepo katkad raditi nešto a da pritom ne moram nužno koristiti mozak. Ugoda moždane neaktivnosti – to je moja mračna tajna. My secret life.
Zaključak: Za čišćenje WC školjke najbolji je Domestos.


8. Kupila sam nešto krpica. I narukvicu. I nekoliko poklona tj. trebam kupiti:)
Zaključak: Ne možeš baš od svega apstinirati.

9. U tjedan dana dva puta sam u stvarnosti doživjela prizor iz filma American Beauty, onaj u kojem plastična vrećica nošena vjetrom pleše u svom životnom vrtlogu.
Zaključak: Poruke su svuda oko nas.

10. Citat u ime zaključnog zaključka: Jedina sloboda koja zaslužuje to ime, jest ona da težimo vlastitom dobru na vlastiti način. (J. S. Mill)


23:17 - Komentiraj ( 0 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv