-R-E-B-E-L-D-E-W-A-Y-

19.07.2007., četvrtak

...WHY...

caoo...mah...evo mene..ja opet nemogu spavatheadbangbang...a sta ces...mad
pa reko da malo ja navratim do svog blogicazujoi napisem nestonaughty...
a sta...ma nista posebnosmijehbezze ono samo da napisem da nemogu spavatnamcor...
ajde plizz mi u commicima ostavite ime neke pjesmenaughty koju vrijedi poslusati...nut..tak da nes slusamthumbup..
inace moj zivot vam je jedan dan dobar a jedan los...rolleyesheadbangmadbang...
kako kadpuknucua trenutno losburninmadi dode mi da se ubijemheadbangbang...
a covjece znam da sam dosadna...nutsad sigurno onaj tko ovo citaludto misli u sebiwink...
ali moram pisat jer mi se pise...smokinal neznam staaaaaaaaaa...rofl
sta da pisem,a...naughty sta vi mislite jelda da sam ludalud
a koliko sam smajlica stavila...nesto stvarno nije u redu samnom...headbang
znate da sam ja zaljubljenacerekcerekjakoooocerekcerek do usiju...
ali u koganaughty,e pa to vam necu otkrit ne nenononono
a sad si mislite pa nemoras koda mi njega poznamo,koja sam ja budalalud...
sta da jos napisemnaughty...e da...
super su mi sljedece pjesme:blesava,cija si,zasto me u obraz ljubis,dal ona zna...thumbup-mislim od narodnjaka..rofla inace...znate tko mi je najdraza pjevacica(kad nije rjec o erreway-u)...smijeh
pa Rihanna-of coursezujothumbup...ona je super!!!!
a koje ja gluposti pisem stvarno samlud...
e da...usput mi napisite di idete na ljeto...smijeh
malo kupanjanaughty...jooj kako mrzim to sto kod nas u zg nema mora!!!headbang
ja se ocu kupat,a nema moraeekbang...koja sam ja budalalud
i tako...da vidim...ooooooooooooosmijeh pa 4 i 20 jeheadbanga ja nemogu spavat...hahawink..
nego..ja uopce neznam kako se meni da imat blognut...uvijek kad sam ga napravila odmah bi ga izbrisala..
to je zato sto vi posjecujete moj blogthumbup...hvala vam svima puuuuuunorolleyescoolyeswink
e a znate sta sad??
e...nije...ne...ne idem ja spava josnaughty
znam da to zelite...da da...
a nema nema nema josssss se meni ne spava...ne...ne...ne
sad cu vam malo pricat o mojem bivsem 8.a razredu....
a salim se necu...ma da jos i o skoli pricam...tolikoludbas nisam...
heherofl...ej...jos malo pa ce dannaughty zora...cooooool...
onda ja odo jest....mmmmmm......njaminjamiparty...
a jooj znam da sam luda...i dosadna...nesto nije u redu samnom...namcor
raspisala se ja nestosmijeh
a kuzi ovu pjesmicu koju sam nasla slucajno na nekom blogu:naughty
Gle duplu votku poslije kise,puna je kapi pa se njisem...
Votka po votka,k tom jos dupla,i ja sam drvena poput trupla...
Kada se probudim ispod stola,votka jos uvijek mnome kola...
Kroz glavu mi tada prode prvo:"jesam li covjek ili drvo?"
hahahahaha...cujte vi tosmijehkoja pjesmarofl
svaka cast ono tko ju je izmislio!!!thumbup
a ja sada idemzijevspavat...
a vi ne zaboravite komentiratnaughty
i post ispod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a sad stvarno idemrofl....papa...idem pajkit...pusa svimakissi naravno mom dragomcerekcerekkisskisskiss
- 04:32 - Komentari (105) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (51)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi