-R-E-B-E-L-D-E-W-A-Y-

30.06.2007., subota

PARA COSAS BUENAS...

PARA COSAS BUENAS-Zbog dobrih stvari

Image and video hosting by TinyPic

Dosao sam da ispunim jednu misiju
Danas sam se pretvorio u djavola
Izbacili su me sa zemlje
Zelim da budem u tvom telu
Makar upoznao i sam pakao
Da zaboravim svoje ime
Da se razbolim od tvojih poljubaca
Danas zelim da ratujem sa tobom
Da ti pucam u srce
Cak iako te moj metak pogodi
I budem morao da te spasim
Da te grlim dok se ne izgubim
Neka tisina ostane daleko

Zelim da ostanem zbog dobrih stvari
Zelim da ostanem zbog dobrih stvari
Treba da ostanem zbog dobrih stvari
Treba da ostanem zbog dobrih stvari

Danas zelim da predjem granice
Da napredujem do tvoje koze
Da ostanem zbog dobrih stvari
Stvari koje dobro znam
Da zaboravim svoje ime
Da se razbolim od tvojih poljubaca
Danas zelim da ratujem sa tobom
Da ti pucam u srce
Cak iako te moj metak pogodi
I budem morao da te spasim
Da te grlim dok se ne izgubim
Neka tisina ostane daleko
Dosao sam da ispunim jednu misiju

Zelim da ostanem zbog dobrih stvari
Zelim da ostanem zbog dobrih stvari
Treba da ostanem zbog dobrih stvari
Treba da ostanem zbog dobrih stvari

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

KOMENTIRAJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 15:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (51)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi