-R-E-B-E-L-D-E-W-A-Y-

23.06.2007., subota

NOVOSTI O ERREWAY-U....SVE POMALO....

1.FELIPE COLOMBO I CAMILA BORDONABA OTKRIVAJU TAJNE BENJAMINA ROJASA:

Zabavan,smjesan I stidljiv…taj Benja ! Kako smo ucili?Feli I Cami nam opisuju.
Kada su nas upoznali sa Benjaminom mislili smo da je jako mlada osoba.Tako je smjesan I galantan.Sta god obukao,njegove plave oci su ono sto hipnotise ljude na prvi pogled!
A ko bolje zna njegove tajne od partnera Feli I Cami?
Pa,Cami I Feli jeste li spremni da otkrijete Benjine tajne?Felipe :”To je kao ukrasti mu novcanik!Benja cim te vidim vraticu ti ga ! xa,xa,xa…Obecanje!?-Ne,to je vise sala.xa,xa…Reci nam,koje ste sve zivotne price proziveli?Feli:”Za vreme Erreway-a,nekoliko sekundi pred izlazak na scenu bio sam mnogo nervozan.Ali Benja nije izgubio svoj smisao xa humor!Primorao me je da zaboravim da treba da se pojavim pred nekoliko hiljada ljudi.Onda,on je oficijalni”ujak”?-Benja je veoma plemenita I dobra osoba.Jedna od najvaznijih koju sam sreo u zivotu.
Camila:”Nije potpuno jednak liku Pabla iz RW-a.Smiren je.Obozava da ide sa nama u bioskop I da jede pizzu.A Pablo voli haos.
Benja je izjavio da ste bili zajedno?-Mnoge stvari sa tv-a mogu biti stvarnost.Ali deca su veoma stidljiva u stvarnosti.Njemu je veoma tesko da pridje devojci.Njegovi pokusaji su gledajuci sa strane mnogo smesni.
I Feli je dosta stidljiv?Felipe:”Da,ali ne pricamo sada o meni.xa,xa…Vratimo se Benji!
A vase prijateljstvo?Felipe:”Nadam se da cu uskoro ici u Mexico…”Cami:”Da,ali ce kao I obicno otici u Brazil,sto je sarmantno!Felipe:”Benja me je jednom poslao u knock-out!
-Objasni,objasni!Felipe:”Za vreme snimanja “4 caminos”morali smo da odglumimo scenu tuce I on me skoro ubio!-Camila:”Benja,najmirniji od nas.
Da li je pazljiv?Camila:”Veoma.U RW-u bilo je mnogo scena nasih poljubaca,njemu je to uvek bilo lako jer je profesionalac u svom poslu.Felipe:”Da,uvek je spreman za mir i poljupce!xa,xa,xa...


2.LUISANA O KARIJERI

Luisana Lopilato ima novi ugovor.Jos uvek je veoma mlada,ali joj na glumackom iskustvu mogu pozavideti mnogi stariji glumci.U 2007,bez novih uloga,Luisana je postala jednostavno sexy televizijska Lolita.Postala je I nesto vise.U "they are married with the children" pokazuje svoju komicnu stranu.Ali ovo je bio tek pocetak.Sada u projektu "boss"
Lopilato pokazuje novo lice svoje glumacke karijere.Za 20 godina ex buntovnica ima vremena da radi sa Cris Morenom, Adrianom By suarom I Caludiom Vil’yarruelem.7 meseci je devojka tenisera Juana Monaca I uvrstana je medju talentovane glumice.
U koji period je smestena tvoja karijera ?-Radim sve I svasta.Rad u pozoristu bio je moj poslednji san.I ostvarila sam ga.U isto vreme ucestvujem u projektu “boss”.To je dobar proizvod sa dobrim scenarijom.Da bi bio zadovoljan moras mnogo da ucis.
Ne smeta ti sto te nazivaju "sexual malyshku"?-Ne,ne smeta mi.To je deo mog posla.To je oduvek bilo u meni.Ali sve zavisi od toga hocu li upotrebiti svoj sexipil ili ne.
Velika je razlika izmedju Luisane na naslovnicama novina I u kucnom izdanju!?-Kucna varijanta je jednostavnija,a odeca kao devojka u parku.Obozavam jeans I voznju biciklom.
Da li po izlasku iz kuce sreces paparace ?-Da ali vec sam navikla.Pre sam bila nervozna,ali sam razumela da je to deo moje karijere.Ovo je igra u kojoj sam pristala da igram. Postigla sam svoj cilj-da zaigram na tv-u I u pozoristu.
Sta je trenutno najvaznije za tebe ?-Pozoriste.U stvari to je neverovatno iskustvo.Tera te da se osecas kao druga osoba,imas direktan kontakt sa publikom,mozes da vidis njihovu reakciju.
Prvo je bilo pomalo strasno,ali kada se naviknes osecas zadovoljstvo.Sada su scene za mene veoma vazne.


3.ERREWAY KOMPILACIJA:

Na 19. Jun,sasvim isto u doba sa dolaskom grupe,u Spaniji hteti odlaziti sledeci nastup,celi ubuhvatajuci drzavni materijal,koji bi bilo otpusten u poslednje 2 godine u drzavi.Na kolkeciji ce biti 2 CD-A-Tiempo i Sanales, i jos 2 DVD-A i pored toga klipovi od grupe i tacne arhive iz jedne od njihovih izgleda u Spaniji.Dopustiti nama opoziv da zvanicna relizacija trecina CD-A Memoria u Spaniji a ipak nije najbolje bilo!

4.DOLAZAK NA SUNNY HAPPY DAY:

Konacno znamo kojim letom Erreway dolazi u Spaniju,dosla je vest na nas 4um sa 4uma CamiSpain da avion krece iz Buenos Airesa u 21:40 ove noci,y da stizu u Spaniju sutra oko 14:30 popodne,na aerodrom Barajas.Ako mozes,ne oklevaj da dodjes da ih sacekas,ali zapamti da let moze zakasniti.Takodje savetujemo da ne nosite stvari za potpisivanje,nece biti vremena,pokusajte da ostanete smireni kada izadju,nadamo se da se incidenti od decembra nece ponoviti.
Kasnije ce imati konferenciju za stampu kojoj ce moci da prisustvuju samo novinari,ovo kazem zato sto me mnogo ljudi pitalo,a ja ne znam kako da im objasnim da nikoga ne pustaju unutra,a kasnije ce se naci u casopisu Los 40 Principales.
Takodje imamo nove podatke o festivalu “Sunny Happy Day” .
Ovde cu vam sve napisati,ako je potrebno belezite :
Mesto : Setaliste de la Alameda, izmedju mosta de Calatrava y mosta de las Flores, en el cauce antiguo del Río Turia, blizu stanice de Metro de Alameda
Vreme : Izmedju pola 10 ujutru do 2 popodne
Desavanja : Dogadjaj ce voditi Alex Casademunt de OT na kojem ce Felipe, Camila y Benjamín otpevati 4 pesme,jos uvek nije poznato koje,organizovace se potpisivanje cd-ova,ali veoma malo,jer imaju drugih obaveza.


5.FELIPE OF COLOMBO:
“LUSIJANA JE BILA MOJA DEVOJKA, A CAMILA MI JE KAO SESTRA.”


Rođen pre 24 godine u Meksiko Sitiju, Felipe of Colombo pristigao je u Argentinu 1998 u želji da postane deo serije “Deca” i od tog trenutka nije prestajao da radi. Prošao je kroz mnoge projekte Kris-a of Moraine-a, igrao u pozorištu zajedno sa Nachey by Guervara-om, a danas blista u seriji "Semeyke F'erro".
“Prvi put igram u komediji i osećam se izuzetno opušteno u tome. Face koje pravim zajedno sa Fredii Of Villareal', Favio Of Poska i Fakundo Of Espinosa od samog ulaska na scenu postaju stub čitave priče. Rej beskrajno uživa u njima”, sa entuzijazmom glumac govori o svom liku u seriji.
Kakve sličnosti imaju Felipe i Rej (lik koji glumi)?
Bezuslovnu, ona je postavljena od početka, zato što sam tačno preneo tu vrstu karaktera na ekran. Rej donosi takvu vrstu ponašanja na ekran kakvu sam ja mogao razumeti i imati u svom tinejdžerskom periodu, ali je moj životni put bio potpuno drugačiji.
Žao ti je što nisi bio normalan (običan) adolescent?
Nisam bio nimalo običan.
Da li je to bilo zbog toga što nisi bio nepoznat?
U realnosti, svaka jako poznata osoba u određenom stepenu ostaje nepoznata, zato što publika nikada neće biti sposobna da vas upozna u potpunosti. Naravno ponekad sam tužan zbog toga što nisam mogao da uživam u nekim stvarima u kojima sam trebao da uživam u to vreme. Na primer, nisam bio na putovanju sa prijateljima iz škole po završetku osnovne škole u Meksiko sitiju, jer sam u to vreme snimao neku kratku tv priču. Ta činjenica me često košta, zato što, kad god se razred okupi i počnu da se prisećaju nekih trenutaka iz tog perioda osećam se izdvojenim iz cele te priče. No, karijera je od samog početka bila moj izbor i ne žalim ni zbog čega.
Da li ti je drago kad vidiš sebe na ekranu ?
Sve zavisi od situacije. Ponekad sam užasno besan na sebe, dok sam,s druge strane, ponekad potpuno zadovoljan onim što sam uradio. Posebno ako sam izveo neku improvizaciju koja se pokazala jako uspešnom.
Tvoji roditelji žive u Meksiko Sitiju?
Da, ali trenutno je moj tata ovde, u Argentini, premešten u meksičku verziju “Amor Mio”
Kakav je bio tvoj dolazak u Argentinu?
Došao sam u Argentinu na audiciju za seriju “Deca” sa mamom. Sa 18 godina sam postao potpuno nezavistan i mama je otišla.
Čini mi se da je živeti u 18-toj godini, u nepoznatoj zemlji, možda i prerano… ?
Da, ali s obzirom da sam stalno bio na sceni i potpuno okupiran serijama i nastupima, jednostavno nije bilo vremena za razmišljanje o nekim vitalnim stvarima. Možda je najteže bilo doći kući nakon nastupa Erreway-a, gde stojiš naspram 300 000 ljudi, i nemati pored sebe nikoga sa kim ćeš podeliti impresije. No, uprkos tome, ja vrlo često tražim priliku da se osamim i zaista uživam u tome. Važna je ljubav porodice, ali inače smo svi vrlo nezavisni.
U septembru Erreway ide na turneju po Španiji bez Lusijane Lopilato. Kako će to izgledati?
Idemo nas troje. Ponekad stvari odu u smeru koji nismo mogli predvideti niti uticati na određene događaje. U ekstremnim situacijama kao što su nastupi pred desetinama hiljada ljudi zbijenih u masu, gledam u Kami, Benja i Lu i vidim kako smo time zauvek povezani. Sada to prelazi u neku drugu formu. Biće nas troje i to je novina.
Da li će se publika buniti zbog toga?
Mislim da će biti i takvih momenata, ali nikada nismo dozvolili da drugi ljudi utiču na nas, pa nećemo ni sad.
Da li imaš devojku?
Trenutno ne. Već dugo nemam devojku.
Ali nećeš poricati da između Kamile i tebe postoji neka veza ?
Činjenica je da sa Kami imam poseban odnos koji uključuje zajednička putovanja u Meksiko Siti za vreme praznika i odmora. Mi nismo samo prijatelji, ona mi je kao sestra. Ponekad mediji zbog profita, prijateljski odnos između muškarca i žene pretvore u nešto drugo i ponekad se desi da se osnova tog odnosa zaista pokvari. Naša povezanost je bazirana na prijateljstvu, bliski smo dugo godina, isto razmišljamo i odlično se dopunjujemo. Ali mi nismo u vezi. Kamil ima dečka. Ali…
Ko je njen dečko ?
To ćete morati nju da pitate.
U delu serije Son De Fierro često ste zagrljeni.
Ne razumem zašto se ljudi plaše zagrljaja i dodira. Sa Kami, Lu i Benjom sam godinama radio. Zbog različitih svakodnevnih situacija stalno smo bili zajedno, posebno sa Kami. Delili smo sve tajne. Može se reći da mi je bila kao sestra, mojih godina, koju nisam imao. Postoje ljudi koji su jednostavno povezani na specifičan način, ali novinari prodaju tiraže time što svaki odnos između nekog mladića i devojke pretvaraju u navodnu romansu.
Pretpostavljam da ćeš poreći tvoje pomirenje sa Lusijanom?
Da. Viđali smo se dve godine u periodu snimanja "Rebellious way".
Kris Moraine vas nije ometao u vezi?
Bilo je mnogo apsurdnih momenata. Vrlo često se govorilo o tome kako po ugovoru nemamo pravo da budemo u vezi. Da li je moguće da se tako nešto reguliše ugovorom? Pa to je smešno. Kada dajete intervju, možete reći bilo šta, ali ne i istinu o sebi. Niko vam ne može zabraniti da budete u vezi, posebno ne grupi ljudi od 17 do 22 godine koji su svaki dan zajedno.
Publika je saznala za vašu vezu na prilično skandalozan način?
Bilo je užasno. Tajno smo snimljeni kamerom i to je prikazano publici. Ušli su u naše živote, narušili privatnost i otišli još dalje od toga prikazavši publici snimke na kojima smo mlađi. Posle toga je došla paranojai strah da će se to ponoviti u bilo kojoj situaciji.Bili smo premladi u tom trenutku da bi se borili sa tako moćnim neprijateljem kakvi su mediji.
Zašto ste prekinuli vezu?
To je nešto prirodno. Previše vremena smo provodili zajedno i posle nekog vremena jednostavno smo poželeli da odemo na neku drugu stranu. No, nikad se nismo posvađali. Jednostavno smo se razdvojili.


6.RBD i ERREWAY-susret,komentari

P: Danas su takodje u Spaniji i Erreway.
O: Ozbiljno? Bilo bi super da ih upoznamo. (Anahi) Ja sam kao mala radila jednu telenovelu sa Felipeom...

P: Po cemu se razlikujete od njih?
O: (Christopher) Sto se tice muzike mislim da mi sviramo cistiji pop, oni su vise rokeri. (Anahi) Vrlo se razlikujemo i kao sto oni kazu ima mesta za sve.

Erreway se susreo sa RBD

Tako je. Sinoc je RBD organizovao privatnu zurku posle koncerta i izmedju ostalih medju gostima je bila grupa Erreway.

Kako sto se procitali.Neki lik:Jutros sam oko 4 pricao sa Cami telefonom da je sve super, da su vec otisli ali da ce nastaviti u Madridu.

POkusacu da saznam vise informacija i da nabavim neku sliku


OVO SVE SAM NASLA NA r-way.gromnet.net....
KOMENTIRAJTE...

KOMENTIRAJTE IMAM I DOLJE JEDAN NOVI POST...
O SUNNY HAPPY DAY-U...ISPLATI SE POGLEDATI!!!
- 12:55 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (51)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi