-R-E-B-E-L-D-E-W-A-Y-

22.06.2007., petak

INTERVJU SA LUISANOM LOPILATO...

Image and video hosting by TinyPic

Najljepse lice fenomena koji osvaja AR,moli se svake noci,ide u crkvu,ne odaje svoju intimu i ne zivi sa deckom !
Moli se svake noci pred spavanje a nedeljom porodica Lopilato odlazi u crkvu "To je jedino mesto gde mogu sjesti i biti svoja"."Mnogo puta se govorilo da sam djevica zbog moje religije".
I da li su imali pravo?
-Koristim istu Bibliju kao i katolici,katolkinja sam ,ali ne idem u njihovu crkvu !
Da li si djevica?
-U Bibliji nije napisano da moras biti nevin do braka.Moja sestra je imala odnose prije braka,a o sebi necu da govorim.To je nesto sto cu zadrzati za sebe.Zasto je ljudima bitno da li sam ili nisam bila sa nekim u krevetu?
U kojim trenucima se molis?
-I u dobrim i u losim.Molim se pred odlazak u pozoriste,a ponekad se ja i mama molimo zajedno.
U kojoj crkvi se molis?
-U 2 ili 3 crkve koje su u provinciji.
Mama ti se jako naljutila kad si sa 12 godina bila sa deckom od 19.
-Da,zabranila mi je da ga vidjam,prjetila da ce me ispisati iz skole,pricala sa direktorom da nam ne dopusta da se zblizimo,blam.
Onda sam pocela da radim na TV.Bjezala sam iz gimnazije da bih ga vidjela.Onda je za jedan rodjendan donjeo velikog plisanog medu,govoreci da je moj fan,ali mama nije poverovala.Najgore sam prosla kad je pronasla ljubavna pisma koja sam sakrila u biblioteci.
Zivim sama,a moj decko je trenutno na putu.
Da li si i dalje nemirna?
-Da,ne mogu da budem na jednom mjestu,volim da se krecem.
Postala si jos zenstvenija kad su pocele da ti rastu grudi.
-Da.U 7 razredu sam pocela da nosim grudnjak.Nikad nisam bila na plasticnoj operaciji,to je porodicno nasljedje.
Bojim se kada stariji muskarac kojem bih mogla da budem kcerka vice na mene.A sa deckima mojih godina ne desava se nista.
Da li djevojke zele da te poljube?
-Da,mnoge.Ali to mi se ne gadi samo mi izaziva smjeh.U discu ima mnogo homoseksualaca,lezbijki,a neki od njih su mi i prijatelji.
Da li ti fanovi nesto poklanjaju?
-Muskarci najcesce cvjece,a u Israelu sam dobila mnogo parfema i preljepe odjece.
Da li je neki od fanova zaljubljen?
-Jedan mi se mnogo divi i snima me,nisam mogla da vjerujem.
Da li te to ponekad plasi?
-Vise ne.U Paragvaju jedan fan je poceo da me ljubi na silu posle koncerta Erreway-a,malo mi se gadilo jer se osijecao na znoj.
Ne slusam kritike.
Naravno da zelim da se udam,to sve mi zelimo,one koje kazu ne,lazu.
Dobro se slazem sa Juanom.Po godinama smo slicni i imamo mnogo zajednickih stvari.
Nikada nisam sa nekim ako nisam zaista zaljubljena.
Za koga ces glasati?
-Ne znam.Ne razumijem se u politiku.Ja sam plavusa,a one ne misle.

KOMENTIRAJTE...
OVO SAM PROCITALA I UZELA SA http://r-way.gromnet.net
- 14:29 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (51)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi