oy! jebo te Blog! ;-)

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Komentari On/Off

info:
If you want your LP/EP/Demo posted or removed from the blog contact the email address :


ALL mediafire links posted before February 2012 are DEAD!





music blogs & forums

antisistema
getrockmusic
HPS
punkoi
tondeuz'n'spike
wdthtc
punk.cat

HALL OF FAME
RS2
musica del a calle RIP
el club del os magios fb
hiphop molotow
rebel sounds
no longer forgotten music
ioriska
vomitando #3
toxicbreed's funhouse
mind disease
blogged/quarteredl
hc_punk_dwnld
gnwp.ru
Oi! ex-ussr cz
kalashnikov
misho.sk
crazee kids



exYou blogs

teenagelobotomies
jebo copyrights
punkrockoi
CleanXCut
i've made you a tape
pula rock city
Urban Decay

stats

free counters

www
social net working!

[facebook]
[twitter]
[forum]


[forum] NEW URL is tapatalk.com/groups/parapunx/



links
trans
translator
google language
RU/EN
ru dekoder
CAT/ENG
dict.cambridge
vokabular
HJP

radio
wfmu.org
radio student

misc
potresi
meteo.hr
wolfram alpha

run jura, run!
gelender.hr
liga dotka

22.06.2004., utorak

pushijona!

jebo ih otto u vugla!

- 02:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.06.2004., četvrtak

yebo sve p redu!

pochevshi od mornara, tudora, pa do onog jebenog danca nilsena!!!!!!!!

nemam rijechi! odoh pit!!


btw n.p. Children of Reagan - Fuck You Fuck You Fuck You
- 23:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

eto me!

nakon par yebenih dana eto me opet 'na ispovjedi'! (-;

al neda mi se tipkat.....mora se uchit...shatro....da.


a nish josh sam da napishem kaj trenutno slusham u winampu ;-)

Los Fastidios - La Mia Liberta <-- o joj oj!

adijo!
- 02:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.06.2004., četvrtak

ke pasa?

a sad imam velku pauzu. shatro uchim ;-)

n.p. POISON IDEA - don't like it here
- 21:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.06.2004., utorak

glup dan

evo sad se odmaram u pc labu nakon yebene potjere za potpisma. fax sax!


- 10:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.06.2004., subota

nju dej!

jucher sam cijeli petak prespavao.zzzzzzzzz
probidil sam se tek pred kraj 'sejvinga private rajana'!:

sad igra DS9 tak da chu se diskonektat...........baj!

a poslje idem gledat gnk dubravu kak ispada i 5.ligu :-(
- 14:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.06.2004., petak

bez insiracije

bash gledam druge blogove tam svi pishu ko neki wannabe faking wrajteri.a jai skopcham da meni fali inspracije.....neznam kaj da napshem...zato sam i imo dvojke iz zadachnica u srednjoj ..e to su bila dobra vremena.

btw sad na winampu slusahm rensid... jebiga winamp shufflira ......sachu da to sredim.....nakon par nextova evo hrapavih leterfejsa.

Leatherface-Animal_Day! fakat dan za zhivotinje..jebena severina. ide mi na racku.....di god dojdem "si chul,vidi..sewe sim,tam"

jebate ovi blogovi su ko da idem kod popa na ispovjed!:-))

odoh spat! guten naht libe ljudi

btw samo za seWe n.p. Satan Panonski - Trpi Kurvo
- 02:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #
i tak je to. ponoch je proshla, a gamad s hrta je maknula startrek ds9 i metnula na ove saborske guzichare *diskasted*
- 00:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

03.06.2004., četvrtak

konachno!

zbog yebene seve nisam se mogo logirat! al sad je konachno sve vredu!

i nish dan se blizhi kraju a ja nisam josh otvoril knjigu/e !!! *fak* a ispiti za 2 tjedna......



btw nabavil sam neki filmich od 77 megi tak a me nemorate spamat ;-)
- 18:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ochu gledat seve!

oh! potrazhujem cede od Sevine jebachine!
- 02:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

oy! pipl!

oy! ajde kud svi tu i mali jure!
svi imaju te neke blogove? koj kurac? pa reko si...jure morash i ti imat to novo chudo!

sad iddem sprobat funkcije!.........testing........
- 02:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

eXTReMe Tracker