nedjelja, 24.06.2007.

Svjedoči : Dan Willis





Zovem se Dan Willis. Služio sam u mornarici SAD-a. Imao sam pristup najpovjerljivijim tajnim podacima razine 14. Radio sam u sobi za dešifriranje u postaji mornaričkih veza u San Franciscu 1969. godine primio sam prioritetnu poruku s broda u blizini Aljaske koja je bila strogo povjerljiva. S broda su izvijestili da je primijećen sjajeći crvenkasti objekt eliptičnog oblika promjera dvadesetak metara kako izlazi iz oceana lijevo od pramca broda. Izronio je iz vode i odjurio u svemir brzinom otprilike 11.000 km na sat. To je zabilježeno na radaru broda
i potvrđeno. Dosta vremena nakon tog događaja radio sam u mornaričkom elektroničkom i tehničkom centru u San Diego. Kolega mi je radio u NORAD-u (Sjevernoameričko zapovjedništvo protuzračne obrane). Kad je tek počeo raditi u toj ustanovi, na ekranima koji prate sve što se kreće u svemiru i zraku primijetio je leteće objekte koji su skretali pod pravim kutovima. Kada se išao raspitati o čemu je riječ, stariji nadglednik mu je rekao : "To su nas samo posjetili naši mali prijatelji."


| 15:00 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.