Paralel side

ponedjeljak, 05.09.2005.

Za pocetak!

Puno lijepih pozdrava svim budućim aktivnim i pasivnim posjetiocima ovog bloga. Kako je došlo do ovoga...e pa, surfajući po netu slučajno sam naletio na blog.hr i malo pogledao, te shvatio kako bi bilo zgodno imati svoje malo mjestašce za brbljati, za iznjeti svoje mišljenje, možda pronaći istomišljenike ili pak čisto upoznati nove ljude. Ja sam skroz običan čovjek, ali kao i svi ostali imam svoje brije, snove i očekivanja, naravno zahvaljujući svojoj dubokoj mašti. Sve što vidim ili čujem a da je tipa šprehe Matrix, Blade, Gospodara prstenova ili čega već; meni mašta proradi i odmah sam u svom svijetu. Mnogi od vas znaju o čemu pričam, a vas koji neznate, iskreno žalim, jer neznate kako je ljepo iskopčati se iz ovog običnog rutinskog svijeta i stvoriti sam svoj u kojem si superioran. Vrlo često bih želio da je onako kako zamišljam, ali o tome drugi dan jer ipak...imao sam namjeru napisati pozdravnu poruku. Nadam se da će biti ljudi...pozdrav!!!

- 16:20 - Verbalni proljev (4) - WC papir - Najljepše je kod kuće

<< Arhiva >>

Ukoliko će te glasati, znajte da nema linka nazad

Vjerovanje
Vjerujem u

Boga i u Crkvu
samo Boga
više Bogova
duhovnost, a ne religiju
prirodu i njene sile
samo sebe
ostalo

 

 

Free Web Site Counters
Web Site Counter