15.12.2004., srijeda

Pogledi

Lijepa večer, hladna.. lijepe pjesme, lijepi ljudi.. ali uvijek postoji nešto što će te upozoriti da je ovo ipak stvarnost. Nešto što će ti zamrznuti osmijeh na licu. Što ti neće dopustiti da se veseliš zbog jednog značajnog pogleda, osmijeha, stiha. I kada pomisliš da si daleko, kada se veseliš zbog trenutka u kojem si osjetila olakšanje, u kojem si plakala po prvi put želeći mu sve najbolje, želeći mu sreću, trenutak mira u kojem si shvatila da ga više ne voliš.. nešto te podsjeti da je pred tobom dug, trnovit put.
Stajale su u kutu i gledale me. Osjećala sam njihove poglede na sebi i šaputanja.. promatrala me je neprestano, dok sam se smijala, dok sam plesala. Zašto?? Ja sam izašla iz vašeg svijeta, ja sam netko tko nema veze s vama.. čemu to zanimanje za mene? Zar niste pobijedile? Vi ne znate tko sam. Nikada to nećete saznati. Niti vam je to bitno. Bitno je ono što ćete sutra prenijeti dalje. Da ste me vidjeli, kakva sam.. nećete reći ništa lijepo o meni.
U ljudima ima nešto zaista tužno kada im je zabavna tuđa tuga. I kolikogod bježiš.. od pogleda i riječi pobjeći ne možeš. I kao u pjesmi.. nestajem.
Nestajem jer za te ljude niti ne postojim. Postoji moje ime i ono što sam bila. Je li se itko zapitao: tko je zapravo ta djevojka?
Ne prenosite svoje znatiželjne poglede u moj svijet.. ja u svom svijetu ne želim izazvati ničije suze.

Ne gubi nadu, ne gubi san
bolje me nadji i pogledaj
jer sve potrebno imamo tu
jer sve potrebno imamo tu.
I kad me tugom zagrli dan
samo me samu ne ostavljaj
i uvijek mi ponavljaj
da smijehom se sve, bas sve, dobije.
Ne gubi nadu, ne gubi san
bolje me nađi i pogledaj
jer sve potrebno imamo tu
jer sve dobro je, dobro za nas.
I kad me tugom zarazi dan
samo me samu ne ostavljaj
i uvijek mi ponavljaj
da smijehom se sve dobije



- 16:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Design by: Barney