°°Another hole in the head.°°

Ou jea.
Evo me.
Nije me bilo dugo,kao i obično.
Ma neman jednostavno vrimena pisat postove.
(Tj, kako di.)
S menom nema ništa novo.
Hih.
Malo san se razbolila.
Tj,umiren od bolova.
I moran u školu preksutra.
A toliko toga za učit.
Pa oni debilni autobusi.
Avrgh.
Aj,danas je bija kakav-takav dan.
Ono ustala san u podne.
Išla u Žane,njoj došla Antonija(Jedna iz razreda joj,simpa ženska)
Prvo smo išli do baletne.
Hmmm,neću ni tamo više ić dok lito ne počne.
Prepusto je.
Onda smo išle do škole.
Wu.-hu.
Ajme,da se vratit tamoo.
Kmeeeeeeee.
Onda smo išli u dućan,jeeeeij.
Nakupovali se.
Ou jea.
Pa do pruge.
I tamo smo žderali.
Hah.
Proša je vlak,a ja san se pripala samo tako.
Mamaaaaaaaaaaaa.
Al' sve oke.
Onda išli u Žane i neman pojma šta smo radili.
Ja san vjeroatno jela kikije.
Koje obožavan.
---->
Antoniju otpratili do baletne.
I oda u PECE.
Aleeeeeee,jea,wuhu,juhu.
Ole.
I tako-
Ja se najedoh.
Dobih poruku da pogledan mejl na spejsu.
Nakon po ure,kad san napokon dospila na komp.
U mejlu sam imala šta vidit.
Hih.
Sad sretna i zadovoljna iden leć.
I u glavi mi je samo jedna slika.
I jedna pisma.--->Here withou you.(nickelback)
Ajmeeee.
Iden leć.
Sutra iden na misu,pa na piće.
U azzurra.
Ou jea.
Očekujen više od nula komentara.
Bwahahahaha.
Volin vas,
Waljda
Znan koga volin sigurno.
Ma,ma-
pozdravljan:Hrčka,Manijaka,Sve životinje,Žanu,Natu,Čirku,.,,,,,,,,,,,
I sve one koji ne čitaju moj blog.

29.09.2007. u 22:55 | Broj komentara 55 | Print | # | ^
< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Don't try to fix me...yap,yap,yap

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

free web counter

free web counter


Ja.
Pa ja san...
čudna.
uglavnom dobre volje
nadane me pukne neko
tmurno raspoloženje
ali to je rijetkost.
iden u II.gimnaziju
split
volin čokoladu
spavat
smijat se
pivat[drugi nevole
kad ja pivan]
hehe
volin se šminkat
[prebolesno,jel' da]
volin nosit grijače
[yap,yap,yap]
crvenu,crnu,zelenu,plavu boju
nevolin:
kad se ljudi rugaju
[bilo kome,
iako i ja znam,ali rijetko]
lažljivce
pretjerano ulizivanje
fejkere
kopiranje stilova
hladnoću
ustajanje iz kreveta
izgledam:
smeđe
[yap,yap,yap]
smeđa kosa.
smeđe oči
kosa je kratka
a oči su veljike...
176cm...
[još mi nije glava
u oblacima`yap,yap,yap]

whatever

Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosting

Image hosting


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


neko bi se moga pripoznat ...
image hosting file

image hosting file


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosting

Image hosting


Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@