This thing called love-->i just can't handle it. D=

Slušan Queen.Trenutno.
Naslov posta je jedna njihova pisma.
Nemojte mislit da je to nek moja trauma il nešto tako.Zapravo to mene stalno muči,al' za to iman drugi blog.
Ako vas sasvim slučajno zanima šta ja radin i kako san.
Napista ću nešto,zapravo to pišen jer neman pojm ao čemu drugom bi pisala.zapravo iman al opet}
Ja van se stalno vučen na relaciji..baletna-->kuća--->žana--->dućan..
Nisan se mogla kupat pa bi samo došla i sidila po plaži,a i vrime je bilo stvarno.
Ubrzo mi dolazi stari iz italije pa ću dobit mobitel.
deaddeaddeadnjaminjamismijehsmijeh
bILO JE I VRIME VIŠE.nEMAN MOBITELA OTKAD SAN IZGUBILA ONI,A TO JE BIJA 3-4 MISEC.
Sinoć nisan cilu večer spavala.
Čirila san kroz prozor ljudowe koji su prolazili.
Sad san krepana,ić ću spavat.
Moran nadodat,možda ste primjetili da van ja baš i nepišen neke detaljne postove .
To van je zato jer sve zanimljive detalje volin sačuvat za sebe,usput ispričavan se zbog toga.
Kako mi se u zadnje vrime ne piše blog i ne ide mi se na internet mislila san van reć kako ču se ostavit bloga na neko vrime.Al svaki put kad to napišen dogodi se nešto šta je vridno spomena,pa ja jednostavno moran napisat post.
Tako da...
Neznan šta će bit.
Možete primjetit da van baš i neostavljan komentare.
Pa,da,ispričavam se zbog toga.
Al' neman baš neke volje visit na kompu.
I učini te si uslugu pa poslušajte neke pisme od queen-a.
Iden...
Kidam na lijevo.

04.08.2007. u 23:41 | Broj komentara 6 | Print | # | ^
< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Don't try to fix me...yap,yap,yap

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

free web counter

free web counter


Ja.
Pa ja san...
čudna.
uglavnom dobre volje
nadane me pukne neko
tmurno raspoloženje
ali to je rijetkost.
iden u II.gimnaziju
split
volin čokoladu
spavat
smijat se
pivat[drugi nevole
kad ja pivan]
hehe
volin se šminkat
[prebolesno,jel' da]
volin nosit grijače
[yap,yap,yap]
crvenu,crnu,zelenu,plavu boju
nevolin:
kad se ljudi rugaju
[bilo kome,
iako i ja znam,ali rijetko]
lažljivce
pretjerano ulizivanje
fejkere
kopiranje stilova
hladnoću
ustajanje iz kreveta
izgledam:
smeđe
[yap,yap,yap]
smeđa kosa.
smeđe oči
kosa je kratka
a oči su veljike...
176cm...
[još mi nije glava
u oblacima`yap,yap,yap]

whatever

Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosting

Image hosting


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


neko bi se moga pripoznat ...
image hosting file

image hosting file


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosting

Image hosting


Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@