Evo da vam se javim.
Možda ste primjetili da mene nije bilo neko vrijeme.
Ili vjeroatno niste.
Nevermind.
Moran priznat da san napustila malo blog.
Više san na majspejsu.
Iako nisan baš ni na njemu.
Zapravo san najviše na notdoppler.com.
Igran igrice.
Ili san vanka.
Jutro--->more.
Popodne--->more.
Večer--->more(ako je vrime lipo) ili šetnja.
Al' sve to se odvija na baletnoj.
Moran reć da stvarno uživam.
Neki dan san bila na Hladno pivo.
Ja,Nata,Žana;tonja,Kussa(turkovićka) i Mia.
I sad samo razmišljajte kako mi je bilo.
Sarma.
Ako vam se bude primjećivalo vidit ćete da san prominila dizajn.
Malo blješti,jel da?
Tako i triba.
Prava sunčana atmosfera.
Žana mi je na Braču.
I planira josh produžiti svoje boravak tamo.
Ma...
Malo ću sredit blog za koji dan.
Možda.
Hehe.
Oni iden sad za 15 min idem na more.
Tako da.
Iden odigrat jednu partiju.
....Kidam na lijevo...
...PEACE...

26.07.2007. u 16:06 | Broj komentara 29 | Print | # | ^
< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Don't try to fix me...yap,yap,yap

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

free web counter

free web counter


Ja.
Pa ja san...
čudna.
uglavnom dobre volje
nadane me pukne neko
tmurno raspoloženje
ali to je rijetkost.
iden u II.gimnaziju
split
volin čokoladu
spavat
smijat se
pivat[drugi nevole
kad ja pivan]
hehe
volin se šminkat
[prebolesno,jel' da]
volin nosit grijače
[yap,yap,yap]
crvenu,crnu,zelenu,plavu boju
nevolin:
kad se ljudi rugaju
[bilo kome,
iako i ja znam,ali rijetko]
lažljivce
pretjerano ulizivanje
fejkere
kopiranje stilova
hladnoću
ustajanje iz kreveta
izgledam:
smeđe
[yap,yap,yap]
smeđa kosa.
smeđe oči
kosa je kratka
a oči su veljike...
176cm...
[još mi nije glava
u oblacima`yap,yap,yap]

whatever

Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosting

Image hosting


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


neko bi se moga pripoznat ...
image hosting file

image hosting file


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosting

Image hosting


Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@