Objavljeno: nedjelja, 10.09.2006.

Evo mene opet..........
Onaj post o glupom zd napisan je bez ikakve inspiracije, nema veze s vezon i vjerojatno ću ga izbrisat.bang
Naravno počela je škola. Onaj HNOS je totalno bezvezan. Sidimo svakako, u onim glupim grupama. Kad se sitin kako me ona Artukovička iz kemije sa smiješkom na usnamasmijeh razdvojila od Julije zgadi mi se život. Sad Julija i ja sidimo na 15 metara udaljenostino jedna od druge, ajme ko će me sad nasmijavat, šmrc...Teta Mirica(biologija) je naravno odmah napravila dvospolne grupice,yes da bi pojedinci ostali smireni. Zbog radova su uklonili prepariranu lisicu s ormara u biologiji(opasno po život). Valjda će je brzo vratit, učionica je prazna bez nje.....Soviću već dimismokin iz ušiju na nas, fala Bogu da ove godine imamo samo sat tehničkog tjedno, manje ću ga gledat. I već su nas počeli vodit u šetnje, kako im se samo da. A Znaor(matematika) je izjavio kako mi matematiku možemo učit i u prirodi, npr. vidimo kamen, zamislimo da je to kocka i onda slažemo kamenjebang. I tako on misli osmaše učit matematiku. Ovaj debil iz tjelesnog je, nakon što nitko prvi sat nije donio opremu počea srat kako svi moraju imat plavi dres, bijelu majicu i patike posebno samo za tjelesni. Baš me zanima koliko će ga njih poslušat, ja samo znam ko neće.zujo
I tako.....ne da mi se više pisat......toliko o školi.........veliki pozdrav svima!!!mahwave

- 13:56 - Reci nešto pametno, daj komentar... (24) - Pljuni na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.