Objavljeno: srijeda, 21.06.2006.

A takav ti je život!!!

Ej likovi i likice, šta ima novoga???
Bila san jučer na kupanjucool s Julijon i Aneon i baš nam je dobro bilo(ako izuzmemo par međusobnih svađicano,al nema veze, brzo će se stvari sredit). More je odličnoyes, a fala Bogu to i sami znate. Sad će još malo i Lucedead ozdravit pa će i ona s nama.
Neki dan san se uželila igrat simsenut jer ih nisan igrala od zimskih praznika. I tako ja njih upalila, igrala nekih uru i po, a onda se oni ugasili. Nije mi se ništa spremiloblabla, a taman mi je jedan teenager odrasta i oženija se. Sad neman više volje za igrat ih da mi se opet to sranje ne dogodi. Kad ih(ako ih) buden igrala ću ih svakih kvarat ure sejvati. Baš iman jedan dobar svoj grad sa 15 obitelji i 6 dućana i sad mi je počea roflblokirat. K vraguburninmad i simsi i sve šta ide uz njih!!
Ajte bogmah iden se nažderatnjami pa ću kasnije na kupanjenaughty.font>

- 13:01 - Reci nešto pametno, daj komentar... (13) - Pljuni na papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.