my thoughts were so loud i couldn't hear my mouth.

četvrtak, 21.06.2007.

ZATVORENO ZBOG INVENTURE

Taj natpis mrzim najvise na svetu! Jer bas onda dok je inventura ja nekaj trebam iz tog, bas tog ducana (jer je drugi preeeedaleko, v ameriki cak) i onda sam ja jako ljut!

U glavnom, ja, onaj koji jesam/kojim me smatraju, završih danas srednju skolu i sad mogu s ponosom reci da sam....hm....u biti ne. Sad sam svrseni gimnazijalac bez ikakvih kvalifikacija (osim za filozofiranje i kipanje ljudima oko sebe), te ponosno i ah kročim u svijet studenata (ako se upisem)....je, tak je to. Onda ja dobim za najmanje pet gdina određene kvalifikacije za neki posel...mah, divno!

Matura prosla oke, ne bas najbolje al dobro, položeno sve i svašta.

Neda mi se vise.

Sam ocem reci da sad duuuuhuhulje vreme valjda nebudem pisal jer idem u zagreb na pripreme za faks i to sve, a brijem da tam nebu interneta (nadam se da bude bar kompjutera), a niti mi ovo nebu bas na pameti. To je to, vidimo se jos i sve al ve bum napravil malu pauzu.

Vidimo se. Sretno ti bilo na pripremama/prijamnom/upisima. Bok

slikica: Na te pozere idemo 4.9. ou jea, vec drugi put, hehe, nemres verovati, ne?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- 15:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>