my thoughts were so loud i couldn't hear my mouth.

srijeda, 06.06.2007.

VE BUM OBJAVIU NOVEGA POUSTA. (s puno za grada)

Novi post zapocinje pozdravom. bok

Tak sam jucer/prekjucer cital svoj dnevnik od prije 5-6 godina. Kako sam se iznenadil kakav sam nekad covjek bil....nebrem vjerovati...98% sam se promjenil...onak, jebeno. Bas je to zanimljivo. Kolko se toga promjenilo....uaaaaaa...minjun* stvari, al onak, stvarno...tuzno je to pomalo, ali ne jako....ipak, svi se mjenjamo i lala, u biti je to i smisao (barem za mene, onda) pisanja dnevnika...da nakon puno godina, pogotovo dok bum u penziji, procitam kakav sam bil dok sam bil mali. Super je to. I kaj sam slusal i kak sam boga molil da mi starci daju pare da si kupim CD od slipknota, hehe. Bas dobro (kupil sam si ga, inace, hvala ti bože) :)

Gotova je gimnazija, jos sam treba poloziti maturu, ne da je to jako lako, al ono, mora se, buduci da ova drzava nema sluha za paskalludjake (naravno, to sam ja). Po mojem paskalludjaci nebi trebali polagati maturu, trebali bi biti u rangu onih koji su sve razrede presli s odlicnim (5) uspjehom. Oke, za 3 (tri) dana je obrana radnje (maturalne ilitiga zavrsne). To bi trebalo biti oke, a onda sljedeci, i onaj tjedan posle su pismeni (ispiti) pa usmeni (ispiti). Onda je posle sve gotovo i moremo iti festati svi skupa (zajedno).

Onda se treba jos upisati na faks, onda bude sve oke. Onda pocinju praznici pa budemo svi skupa (zajedno) jaaaaaako sretni i napili se (mozda).

4.9. je Tool u zagrebu. To je oke. Jedva cekam. 250-280kn se krecu cijene ulaznica, na Šalati je, i hm, mogu se kupiti u dallasu (CDshopu) u čakovcu (po 280kn). I tako dalje, na to se siiiiigurno ide, ou jea.

Danas sam teral (bicikl) po vjetru jakojakojakome i bilo je tesko. E kak se veli terati bicikl na knjizevnom hrvatskom (jeziku).

Je i jedva cekam da idem na more u sabunike, ah jedva cekam, jedva cekam. Ah.

To je to, vidimo se zacas.

slipknot
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


* minjun - najveci broj na svetu


- 15:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>