As simple as that


Moj drugi blog. Moja druga šansa. Moj drugi život.
Kao što rekoh na starom blogu, imat ću više blogova – kao ogrlicu. Koji će biti povezani – linkovima. I svatko će moći zaviriti u čarobni svijet i malo – popričati.
U blog svijetu uzor mi je Rusalka, jedina odrasla žena koju ja poznajem (preko bloga), a da ima blog. Veseli, razigrani blog. Gdje me uvijek nešto čeka. Iza njezine ogradice. U začaranim jezercima. Nešto veselo i čarobno. Baš poput nje, Rusalke.

Zašto sam napravila ovaj blog, a nisam ostala na starom? Iskreno, jer više to nisam bila ja. Počela sam stavljati neke dizajnove sa starkama i u punk stilu, a to zaista nisam ja. I to su mi Horsy i Lažljiva – lijepo rekle.
Na kavi – u gradu. Dok smo pričale – o blogu. I tako sam ja odlučila imati ogrlicu. Od blogova. Od različitih svijetova. I zato će onaj punk world – ostati gdje treba. Negdje daleko. Daleko odavde. Da mogu u miru disati. Plućima. Novim plućima. Vesela i sretna. Zbog novog bloga. I novog iskustva.

Sada ćete se čuditi kada uđete u moj stari blog. Zašto? Jer je rozi. Da roziji ne može biti. Ali nije tako. On će uvijek biti punk. Te sitne čestice zavukle su se duboko u pore mog bloga. Bivšeg bloga. Prvog pravog bloga. I tamo ostale. Sitne, punk čestice. Da, tako ću ih nazvati. Punk čestice. Ako odete u arhivu, vidjet ćete ih. Više neće biti sitne, jer ćete se vratiti u doba dok su one zaposjele moj blog. Taj punk duh. Zli duh. Kojeg sam ja otjerala. I ne želim da se vrati. Zločesti, punk duh. I bolje je ovako. Slobodna sam. Bez pritiska. Bez priviđanja.
Sada sam sretna. Zbog novog bloga. Nove prilike. Novog početka.
Zli punk duh je otjeran. A pomogla mi je Horsy. Moja draga Horsy. Ona mi je otvorila oči. I pokazala mi put. Novi put.

Na ovom blogu neće biti slika. Bar imam takav osjećaj. Neće biti riječi tipa:
Pozz, kyss, sh, ch, zh, kissach, poosa, depra, pofdraf, bye, see ya, puffa, ofkorz i tih ostalih engleskih riječi. Moći ćete naći riječi jedino kao što su: fakat, pusonja i hello.
A moj potpis je: Paper fairy.
Jednostavno tako.
Ne mogu objasniti tu promjenu, ali dogodilo se. Bože moj. Nisam pinky, ai nisam niti punk girl. Sada sam jednostavno jednostavna. I čarobna. I onakva kakva uistinu jesam.

Znam da niste pročitali cijeli post, ali nema veze. Ne očekujem mnogo komentara jer ne pišem baš zanimljivo. Pišem – jednostavno. U hrvatskom duhu. U vlastitoj mašti. Ne nekoj drugoj, već - svojoj.
A sada vas sve pozdravljam i lijepo mi se imajte!

By: Paper Fairy

29.10.2006. u 20:44 | 13 Komentara | Print | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?








Depresija je odletjela, a ja sam se vratila. Sretna sam. Pronašla sam lozinku. nadam se da me se sjećate. Oživljavam stare blogove.