FORT MINOR

MKS/ papercut9

srijeda, 25.10.2006.

Obnova FMM članstva!!


''Pozor svim članovima FortMinorMilitia- e! Neki od vas su možda primili mail da vaše članstvo ističe. To je zato jer je FMM počela gotovo prije godinu dana, a sada se primičemo našoj drugoj godini. Ovogodišnje članstvo bit će samo online, tako da možete očekivati više online stvari – potpuno nove digitalne downloade i muziku, exkluzivne videe itd...
Za novu FMM godinu članstvo se plaća 10$ [oko 60 kn]! Militia neće slati nove pakete, iako će paketi iz 2005. biti dostupan u prodaji za potpuno nove članove. Da biste obnovili svoje članstvo u FMM, kliknite ovdje i pratite jednostavne korake za obnovu online. Molimo, pazite – možete obnoviti SADA iako vaše članstvo nije blizu isteka. Kada obnovite, jednostvano dodajete JEDNU PUNU GODINU na vaš SADAŠNJI datum isticanja.''
-FMM

FMM

U FMM- u učlanjeno je 3 fana iz Hrvatske. Ja i još dvoje. Jednog člana poznajem jer je iz Pule. Tako da bi zamolila trećeg člana neka mi se javi na mail [linkinpark9@net.hr] ili na blog! HVALA!!!
Pozdrav svima!
- 06:49 - .komentari. (8) - .print. - .#.

ponedjeljak, 23.10.2006.

...Prvih godinu danA...


Hello!

Da, prošlo je i to... godinu dana što sam otvorila ovaj blog. Tako da ću danas ovaj post posvetit svom prvom blogu! Pa dragi blog – SRETAN TI 1. ROĐENDAN! wink

Povodom toga vidjet ćemo šta je taj moj blog prošao tijekom cijele godine...

Kreiran je 23.10.2005. u 22:36 sati. Sadrži vjesti i ostale stvari koje su vezane za band FORT MINOR – sporedni projekt Mike Shinoda- e [Linkin Park].

Prvi post objavljen je 23.10.2005. u 22:56, a u njemu je napisana Fort Minor- ova pjesma ''Spray Paint'' [Fort Minor: We Major/ lyrics] i kratki komentar. Na taj post došla su 2 komentara, prvi isti dan u 23:16, a drugi 14.11.2005. u 22:05 sati.
Slijedili su postovi o počecima Fort Minor- a, albumima, intervjuima, videima, fan club- u, show- ovima, playeru, Mike- ovim projektima, nagradama...

23. post objavljuje izlazak FM- ovog prvog albuma «The Rising Tied»- a, a 22. iscrpan opis istoga.
U 36. postu mogli ste pročitat [i veselit se samnom i nekolicinom fanova] kako su Linkin Park i Jay- Z osvojili Grammy za 'Best Rap/ Sung Collaboration'.

Naravno, tu je bilo i kojekakvih čestitanja, kao što su Božić [24.12.2005., 19:42], Nova godina [31.12.2005., 00:18], Rob- ov rođendan [20.01.2006., 19:35], Mike- ov rođendan [11.02.2006., 08:35]...

Pa da zavirimo malo u statistike... da, evo... ukupno imam 59 postova [ne računajući ovaj], a u zadnjih 30 dana objavila sam ih 5. Prosjek postova po mjesecu mi je 4.9, a po tjednu 1.1. Mjesec s najviše objavljenih postova je studeni 2005., 23 posta, a mjesec s najmanje objava je rujan 2006., 1 post. Najveći broj neaktivnih dana između postova mi je 34, a broj dana bez postova 318 [da mi se samo sjetit šta sam tada radila no]. Postove najčešće pišem noću [22-07 sati]. Ukupno riječi u svim postovima imam 2520, a prosjek riječi po postu je 43, tako da u prosjeku pišem kratke postove [manje od 250 riječi]. 3 posta bila su mi izbrisana [by: blog.hr, greška na serveru koje se sigurno dosta korisnika sijeća]... to me skoro obeshrabrilo, al' ipak sam nastavila. Broj postova sa slikama mi je 0 [0%], a bez 59 [100%], što bi značilo da ni jednu sliku koja se nalazi na momo blogu nisam stavila breko blogeditora, nego sam sve uploadala na stranicama za to [thanx www.imageshack.us i www.bolt.com].

Broj prijava u blog editor mi je 152, a to vam govoriti da sam puno puta ispravljala dizajn, boxove, postove... Dizaj mi je od početka ovakav kao što ga sada vidite [uz male preinake]. U boxovima možete pročitati čime se 'bavi' ovaj blog, naći linkove mojih vjernih čitatelja, FM stranica, kao i pročitati većinu Fort Minor- ovih lyricsa i vidjeti neke ljepše slike Mike Shinoda- e. Tu je dakako i anketa sadržaja 'Koji vam je FM video najbolji' na koju ste kliknuli 95 puta [naravno različiti korisnici] i dali svoj glas: 'Belive Me' 50 [52.6%], 'Petrefied' 14 [14.7%], 'Remember The Name' 9 [9,5%] i 'Where'd You Go' 22 [23.2 %]. A za vas znatiželjnije tu je postavljen i moj mail [koji nažalost nije više u funkciji – uskoro ga mijenjam] na koji možete slati pitanja [i sve ostalo] vezana uz FM i LP.


A kako su se pisali postovi tako su stizali i komentari. Prvi komentar napisao je 'bilbo', a najčešće komentare puštali su 'The Sun Goes Down', 'Metalka', 'LPGirl', 'Mia', 'doralpss', 'Street Soldier', ... Hvala svima na podršci i tome što me niste zaboravili punih godinu dana yes! THANX!
Ukupno je napisano 503 komentara, prosjek po postu je 8.5. Najviše komentara bilo je 31 [post je bio 'Yam- ov intervju s Mike- om', a objavljen je 23.01.2006. u 21:54 ], a postova bez komentara je 12. Dozvoljeno je komentiranje anonimnim korisnicima tako da je bilo dosta i njih. Bigg thanx mojoj teti [Yaya] koja je ostavila komentar na prvi post!
Rszni ljudi su ostavljli komentare na moj blog. Bilo to u interesu muzike, dizajna, mene same... Tako je i dosta njih mijenjalo sdrese blogova, nadimke... I još jednim zahvaljujem SVIMA na komentarima!

Tako bi 'zahvalila' i svojim najboljim programima u kojima sam dorađivala [radila] slike - Photo Express™ i Adobe Photoshop®.

I tako... stigli smo do kraja... nadam se da vam se dalo sve ovo čitati i da ćete tako i nastaviti...
Za sam kraj ZAHVALJUJEM se darklabel što me trpila i što sam je toliko izgnjavila s FM- om i LP- om [večinom prijevodi] da mi je još čudno što me trpi u istoj sobi smijeh... THANX! i BIGG THANX mom najdražem stepup9, kiss što me također trpi i podržava u svemu što radim!!! THANX, THANX, THANX!!!

post [kao i svi prethodni] by: papercut9
.papercut9.blog.hr
.hybridtheory.blog.hr
.chester9.blog.hr
.lpu.blog.hr

papercut9.blog.hr

POZDRAV SVIMA!!!

- 02:16 - .komentari. (4) - .print. - .#.

subota, 21.10.2006.

Fort Minor traži fanove za sljedeći video

RTN AOL izvještava da Mike traži fanove za music video 'Remember The Name'.

Mike Shinoda je skroz u novom albumu Linkin Park- a, ali to ne znači da zaboravlja svoj side projekt Fort Minor- om. Radi video za pjesmu 'Remember The Name', i on želi Vas. Video, kaže Mike, izgledat će kao osvijetljeno vitlo: '' Sva ta djeca koja rade lude stvari u sportu- extremni sportovi, košarka, kung fu – napravit ćemo Fort Minor video za 'Remember The Name' od vaših klipova '', rekao je AOL Music- u na Fuse- ovom 'Fangoria Chainsaw Award'- u, na kojem su on i drug iz grupe Linkin Park bili prezenteri. '' Volim ići na You Tube i gledati sva s***a koja ljudi rade '', kaže Shinoda. '' To je ono što me stvarno inspiriralo da poželim to napraviti ''.
___
ZANIMLJIVO!!! yes
- 19:13 - .komentari. (2) - .print. - .#.

četvrtak, 05.10.2006.

Mike- ov artwork

Post za link od 'Gallery 1988' jučer je bio stavljen na Fort Minor- ov MySpace blog. Mike je u kolovozu na LPU Chat- u spomenuo da planira napraviti svoju prvu izložbu u LA- u, zato pratite stranicu za Update.
_________
Mike Shinoda [Linkin Park/ Fort Minor] Vas poziva na svoju prvu izložbu nazvanu ''Diamonds Spades Hearts Clubs'', koja će biti održana 19.11.06. od 7 – 10pm u 'Gallery 1988' u LA- u, California. Ako ste u okolici LA- a [haha] skoknite u 'G. 1988' i imat će te priliku osobno pogledati 10 crteža koje je Mike napravio za Fort Minor- ov album, kao i ostalih 13 Shinoda- ih dijela, i potpuno nova dijela u suradnji s Craola, Gary Baseman, Dalek, SEEN i Mr. Hahn- om. Ulaz je slobodan. Bit će prilika da se kupe slike, programi i ostala roba od Mike Shinoda- e preko interneta [više detalja kasnije]. Neki prihodi od izložbe idu za školarinu za Michael K. Shinoda za nadarene na sveučilište Art Center College of Design. Dođite i pokažite svoju potporu, a ako ste u području LA- a Mike se nada da će vas vidjeti tamo!




- 22:28 - .komentari. (10) - .print. - .#.

ponedjeljak, 02.10.2006.

Pogled na 'The Rising Tied' jedne cure...

[original]

NAPISALA: April Perry
Srednja škola 'Hurricane'

'' Veliki sam LP fan i kada sam čula da Mike Shinoda dolazi sa sporednim projektom, bila sam oduševljena! Fort Minor je nešto na čemu je Mike radio nekoliko godina, ali sa svime time LP je imao koncertne turneje, nove CD/ DVD- e i suradnju mash- up s Jay- Z- em, tako da nikad nije bilo vremena za to do sada.

Pretpostavljala sam da će album 'The Rising Tied' zvučati poput LP- a samo s više rap- a. Kada sam preslušala CD, pomislila sam, da sam bila potpuno u krivu.

Na dan izlaska albuma odmah sam se zaputila prema Wall- Mart- u. Bila sam sretna kada sam primjetila da je nekoliko kupaca koji su prošli pored mene imali CD od Fort Minor- a.

Kad sam kupila CD, okvirno sam preslušala sve pjesme. Jedinstven zvuk svake pjesme mi je stvarno privukao pozornost, posebno pjesma pod imenom 'In Stereo'.

Spoj različitih instrumenata dodanih da bi ublažili kompjuterski napravljene beatove, da ne spominjem glasove različitih gostiju, stvarajući album tako višezvučnim da paše svim vrstama muzičkih ukusa. Zvukovi na albumu variraju od sporih balada pa sve do ekstremnog hip– hop- a.

Što se tiče lyricsa, svaka FM pjesma varira u sadržaju. Za pjesmu 'Where' d You Go' (feat. Holly Brook) koja se nalazi na top ljestvicama, lyricsi su iz perspektive Mike- ove žene, govore o tome kako je biti u braku sa osobom koja je često izvan grada zbog posla. Na 'Kenji', Shinoda rap- a o prošlosti svoje obitelji, o tome kako su došli živjeti u Ameriku i kako su na njih utjecali logori zbog II. Svjetskog rata.

Dodatne pjesme na albumu uključuju 'Remember The Name', 'Believe Me' (koja uključuje rap- anje i pjevanje) i 'Petrified', svi singlovi koji su bili pušteni prije 'Where'd You Go'. Za razliku od drugih rap-era, Shinoda vješto rap- a, olakšavajući nam da razumijemo lyricse svake pjesma bez potrebe da ih preslušamo ispočetka.

Iako je FM imao singlove prije 'Where'd You Go', ta im je pjesma bila hit s kojom su se proslavili.

Video, koji je bio snimljen u domovinama pravih osoba, uključujući roditelje vojnika i žene baseball igrača, emitiran je puno puta na TV stanicama kao što su MTV, VH- 1 i Fuse. Sama pjesma bila je puštana redovito na lokalnim satelitskim radiostanicama.

FM pjesme, videe i ostale dodatke možete čuti i vidjeti na web stranici grupe, www.fortminor.com. Od tamo možete doći do FM MySpace i LP stranice. FM-ov 'The Rasing Tied' je dostupan za prodaju i downloadiranje na svim većim muzičkim trgovinama i online preprodavaonicama ''.



Veliki THANX mom najdražem stepup9... NAJBOLJI SI!!! kiss
- 23:01 - .komentari. (2) - .print. - .#.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>