Anti - Corruption Program Croatia

srijeda, 09.03.2011.

Kaznena prijava - Ivica Mudrinić - 417 milijuna kuna

KAZNENA PRIJAVA – IVICA MUDRINIĆ – 417 MILIJUNA KUNA
Pollitika.com by Papar

(Napomena: na sve okolnosi navedene u ovom blogu već su formirani predmeti državnog odvjetništva te nije potrebno formiranje novih predmeta. Pozdrav legama iz Osijeka)

Dana 28. veljače 2011. godine pozvan sam na prikupljanje obavijesti (poziv broj:511-19-34/08-12-73/11) temeljem odredbi čl. 177. stavka 3. Zakona o kaznenom postupku (NN 62/03).

Obavijesti sam davao u svezi kaznenih dijela koja sam opisao u kaznenim prijavama protiv Ivice Mudrinića, Božidara Poldrugača i Gašpera Gaćine.

Obavijesti sam dao Policijskoj upravi Zagrebačkoj, Odjelu gospodarskog kriminaliteta, Heinzelova 98 u razdoblju od 1. do 4. ožujka 2011. te sam 7. ožujka dostavio na istu adresu još neke podatke.

Obavijesti su se odnosile na više kaznenih dijela.

Prvo i najjednostavnije je kazneno djelo za koje je prijevljen Božidar Poldrugač utaja poreza i drugih davanja članak 286. stavak 1 i 2. Kaznenog zakona .



Iako se radi u usporedbi s drugim djelima benignom djelu, postupanje po toj kaznenoj prijavi je interesantno iz analogija i razloga opisanih u blogu Pošteno suđenje za Ivu Josipovića drugi dio .



Od mog osobnog interesa je iskaz koji se odnosi na sumnju da su Ivica Mudrinić, Gašper Gaćina i Božidar Poldrugač nezakonito i nepotrebno ugovarali usluge za trgovačko društvo Hrvatski telekom d.d. u cilju nezakonitog izvlačenja minimalno 50.000.000 kuna.

Moj interes u rasvjetljavanju počinjenja ovog djela proizlazi i iz činjenice da je Uprava društva u cilju zataškavanja počinjenja meni dala nezakonit izvanredan otkaz. Odnosno uvjerenja da je nezakonit otkaz kazneno djelo što je također bilo predmet ovih iskaza.

Budući da sam u veljači 2000. godine dobio nezakoniti ( kasnije od Vrhovnog suda poništen )izvanredni otkaz ugovora o radu imao sam neposredna saznanja i dokaze o nezakonitom izvlačenju 50 od ukupno 417 milijuna kuna koji su HT napustili na isti način za vrijeme dok su Nadzornim odborom HT-a predsjedavali Ivan Mijatović i Slavko Linić.

Uvjeren sam da je gotovo cijeli iznos transakcije iz tog razdoblja nezakonito i nepotrebno ugovoren odnosno da se radi o najobičnijem nezakonitom izvlačenju novca iz HT-a.

Dokumenti koje sam predao prema mom uvjerenju teško terete Ivicu Mudrinića. Dokumenti su grupirani u četiri skupine:

1. Dokumenti koje je potpisao Ivica Mudrinić a odnose se na ugovaranje novčanog transfera i prateća korespodencija s Detsche Telekomom.

2. Dokumenti koje je potpisao Ivica Mudrinić i prateća korespodencija s resornim ministarstvom.

3. Finsncijska izvješća i interna komunikacija društva Hrvatski telekom d.d.

4. Dokumentacija kojom je utvrđeno stanje poslovnih procesa u Društvu koje je utvrdio nezavisni savjetnik Ernst & Young


Prema tada važećem Statutu dioničkog društva Hrvatske telekomunikacije (broj spisa Z-1-23360/99, od 5 listopada 1999. godine) jasno su definirane ovlasti i odgovornost članova uprave Društva. Tim statutom definirano je da se transferi tog iznosa ne mogu izvršiti bez znanja Nadzornog odbora.

Moram izraziti zabrinutost i upozoriti javnost na činjenicu kako se postupa prema mojim kaznenim prijavama.

Naime Policija prikuplja obavijesti samo po prijavama koje sam dostavio Ministarstvu unutarnjih poslova, dok po prijavama koje sam dostavio USKOK-u, a koje je USKOK ustupio Županijskom državnom odvjetništvu na daljni postupak, ne postupa.

Budući da o daljnjem tijeku postupka nakon što MUP prikupi obavijesti odlučuje DORH, za kojeg vidimo kako „postupa“ kad je Mudrinić i ekipa u pitanju dužan sam ponoviti sve sumnje koje sam do sada javno iznosio a koje se mogu sažeti u jednu rečenicu:

Da Predsjednik Republike Hrvatske Ivo Josipović ukazivanjem časti Ivici Mudriniću imenovavši ga u Gospodarski savjet daje jasnu političku poruku da se ne provode kazneni postupci protiv gospodarskog kriminala u telekom sektoru“.

Osim što nema napredka protiv odgovornih iz HT-a u kaznenim postupcima iz osobnog iskustva znam da nema napredka niti u građanskim parnicama kad je HT tuženik.

Naime u postupku kojeg vodim, a gdje je HT već izgubio na Vrhovnom sudu nemoguće je taj postupak okončati jer HT već godinu dana odbija Sudu dostaviti podatke koje od njega Sud rješenjem zahtijeva. Sud je HT-u već tri puta ponovio isti nalog i opet ništa. Poslijednji put 1. ožujka.

Svojim postupcima HT ugrožava pristupne pregovore jer je kao Društvo koje ima veliki broj starih predmeta statistički znatno utječe na mjerila za zatvaranje poglavnja 23.


Prethodni blogovi na istu temu:
Pošteno suđenje za Ivu Josipovića (drugi dio)
DORH mi želi oduzeti računalo zbog bloga o Josipoviću
Hrvatski Telekom, kaznena prijava, član uprave
Pošteno suđenje za Ivu Josipovića
Balkanska Telekom Mafija pred istragom
Josipović i udar na ustavno-pravni poredak
Ivo Josipović, Mudrinić, HUP, Varšavska, spletkaroši i prevaranti
Ivo Josipović poslijednji Šuškov prijatelj


- 07:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>