lav nikolajevič tolstoj

subota, 05.01.2008.

…Malo kad na vrba mrda-vrda!!!...

... da završim priču o serenadi i mome bratu prekoputa... Stari Ćole se pojavio na svome prozoru mirno pućkajući lulu, ali je tim dimnim signalima ipak dojavio da se društvo polako razilazi... svi smo pobjegli na svojim "biciklima" :-) :-), a daretov bicikl, na kom je i dalje on stajao kao zmaj na vikinškoj lađi, vještom rukom kavaljerski se povlačio unazad, sve dok Ivoška nije sklopila žaluzine, da bi se tada šestarskim zaokretom uputio biciklom za nama, prema svojoj matičnoj luci, kod RADOVANA :-)... Svjetla u Daretovoj sobi utihnula su prije posljednjeg tona naše uspavanke (jer smo mi ostali feštati pred Radetovom kućom), ali se Dare ponadao da će i neko sem njega još dugo ostati budan u mraku? e brate, šta kažeš?

...Znao sam ja da će mi Neka Valpovčanka umrsiti pertle…

...kao i u njenom zagrljaju, tišina svake noći kao galeb prenoći na površini rijeke, i neko tko umije da je sluša, zna da je ona tek na vodi na svom…

...Ali sad je drugo… Nisam više dječak koji krade kajsije kad nema nikog u komšiluku… Jedno je slomiti poneku grančicu, a drugo je slomiti srce… Dva srca… Sva tri srca… Jer to nije tamo neki stručak zumbula, nego jedna naročita ruža… Ruža njegovana da bi ostala divlja… A takvim ružama se diviš izdaleka… Njih ne diraš…


05.01.2008. u 21:51 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (13)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...Moše Pijade...

...Darko Pančev, Danko Lazović, Boško Janković - Janez... to su moja tri drugara iz ulice... i tu smo gdje smo...

Jedna sa tašnom punom namirisanih stvarčica...

Kako se ranije nisam sjetio šta se ono radi kad te ostavi djevojka? E, pa... Nisu mene djevojke ostavljale baš toliko da bih mogao izdati priručnik na tu temu? Jedna, dve, OK, neka bude tri, ako ćemo baš sitničariti, mada je i Ta Treća odlično znala gdje me je ostavila, pa svraćala s vremena na vrijeme da provjeri da li sam još tamo...

i hvala...

Hvala tebi, Amose, mali mišu sa oboda mog šešira... na vrhu mojih vrata...