Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws


Komentari Uključeni/Isključeni Friendster

Friendster

Myspace layouts

Myspace layouts

Moj blog je...

Dnevnik, priče... Za priče mi ostavite svoje podatke Ime prezime i opis kakvi želite biti u priči i ja vas ubacim u priču. To vam je sve.

Myspace layouts

Myspace layouts

Pogledajte još neke od ovih linkova...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
DeViLiCa
AdY

image hosting for myspace

image hosting for myspace

O meni...

Ja sam DIVLJI ANĐEO... Imam najbolje frendice koje su jako, jako coolcoolcoolcool. To su: Mary, DeViLiCa, Ady, Tincha, Žana, Gaby....... Ima ih jako puno. Imam dva ljubimca. Mačka Mikija i psa Garija. Oni se baš ne vole. Kad se Miki šeće oko kuće Gari počne lajati i čuje se ga do susjedneg sela. Od 21.04.2007. počela sam pisati horror priče po uzoru na priče Fear Street. Ja baš volim gledati horror filmove i tak. Najdraže pjevačice su mi: Fergie (koju imam na dizajnu), Beyonce, Shakira, Britney i Madonna. Komentirajte blog ako vam se sviđa...thumbupthumbup PoZdRaV! wave I pUsA! kiss

Myspace layouts

Myspace layouts

layout for myspace

layout for myspace

Bigoo

Bigoo

četvrtak, 22.03.2007.

Terrible day

MySpace

MySpace

Danas mi je u školi bilo koma!!!!!!! svi su otkrili moju blog adresu, a njoj sam pisala da imam simpatiju. Škola je mjesto koje mrzim najviše na svijetu. nema nijednog mjesta kojeg mrzim tako kao školu. sad kad sam frendicama iz razreda otkrila da imam blog, su me i one zamolile da im pokažem kako se to radi. u subotu sam se dogovorila s m.a. iz mog razreda da joj pokažem kako se radi blog. ma nije baš sve danas bilo tako strašno nešto toga je bilo i dobro. možda će sutra biti bolji dan. ako to čitaju frendovi iz mog razreda, ja budem inače pisala tajnim pismom i znakovima da neće moći skužiti što ja pišem.wavesmijehzujonaughty



| Tko to komentira moj blog?! ... | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.