< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

°~°~°~°~°~°~°~

Ovaj blog je produkt moga uma...moje istine.....moja razmisljanja...smijeh


-----------JA------------

----- Rijeka(thumbup)....tamo idem u jednu diiiiiivnu klasiČnu gimnaziju...nut
----2.5.1991 (moji starci nisi bili upoznati s kondomima) kekeknaughty


:::::::::::Ja sam jaako veselo dijete (hmm dijete?!)....uvijek nasmijana i jaaako optimistiČna...uvijek nastojim da su ljudi oko mene sretni....zivim za zabavu,frendove,izlaske....obozavam partijat i sve moguČe koncerte....ljudi me pamte kao "onu koja se smije"...rofl.....ne znam pokazivat osijeČaje....teŠko me povrijedit...uzasno me zabavljaju traČ babe koje seru jer us ljubomorne.....flegmatiČna ali slabih Živaca..
free image hosting

free image hosting


MySpace

MySpace


:::::u svemu vidim neŠto dobro....Čvrsto vjerujem u sudbinu da se sve dogada s razlogom....
:::::Ja sam slobodna duŠa...koja voli slobodU...ne volim kad mi se naredju i govori sta da radim....


****Only I live mY liFe****

******************************


---Divim se.....
mom starom,ljudima s teŠkom sudbinom ali osmjehom na licu

---Cijenim.....
iskrenost,riječ "oprosti",prijateljstvo,ljubav

---fasCCinira me....
sve nadprirodno,more,beskraj,vjera

---poludim na....
ljudsku glupost,nepravdu,ratove

---Želim.....
da prestanu svi ratovi,joŠ jednom popriČat s osobom koja vise nije medju nama
da mi je stari doma,da mi stara nauČi sama iČ na mejl,da moji brat prestane gadjat autiČima sve sta mu se nadje na putu


---Ljubav....
jako lijepa stvar na ovom svijetu.....nekad tuŽna nekad sretna.....kad volim dajem puno ali to i oČekujem za uzvrat..previse se to iskomercijaliziralo pogotovo Valentinovonamcor

---Svijet....
Mjesto koje nam je podareno za zivot....okrutan je svijet...ali na pravi naČin i uz prave ljude oko sebe moze bit jako lijep...svijet polako ide u ****...a mi ga trebamo uČinit ljepŠim sami za sebe

---Prijateljstvo....
Čovijek bez prijatelja nije Čovijek..."bolje 1 pravi nego 100 laŽnih"

---Sretna sam....
Zbog svega sta imam...jer mi je zivot "odliČan"...sretna sam jer sam Tu di jesaM ..(a ne negdje u Irakuno)

---Život....
Trebali bi sretni jer imamo priliku Živjet....treba ga iskoristit na najbolji moguČi naČin...uzivat...prozivjet ga kako treba.....uČint si zivot lijepim i sretnim

---Nekad...
sam hladna,pregruba,,,,preosijeČajna,zbunjena

---Uvijek....
sretna...optimistiČna,spremna nekog oraspolozit

---Volim.....
sve oko sebe
prijatelje
my family
ljeto
more
snjeg
zimu
dizat se rano kad je sunce
neŠto radit
muziku
izlazit
koncerte
plesat
partijat
feReRo roŠe
svoje cvike,mob,blog
brata


---Ne volim....
predrasude
etiketiranje
kompliciranje
ljude koji se ne znaju zabavit
spike tipa "zasto zivim.idem se ubit,prerezat zile,"...blablabla
babe traČare
kad mi netko naredjuje
kad mi govore sta i kako da radim
kad me netko gusi (bilo frendice ili decki)
usisavat



****Mi sami sebi krojimo sudbinu******

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Bigoo

Bigoo


Osmjehneš li se djeci, ona uzvrate s osmijehom.
Osmjehneš li se velikima, oni se pitaju:
"Zašto se ovaj smije?"


Radi kao da ti novac nije potreban. Voli kao da ti nitko nije nanio bol. Plesi kao da te nitko ne gleda. Pjevaj kao da te nitko ne cuje. Zivi kao da je Raj na Zemlji!
MySpace

MySpace


Kad ništa ne ide od ruke i nema sreće,
Kad se sranja događaju kao da ih netko podmeće,
Kad je sve tako glupo i kao da nema smisla
Sto i jedna obaveza sada me pritisla,
Neću klonut, idem dalje, valjda jednom bit će bolje,
Ne dam sebi da posustanem, da me povuče dolje,
Jer kad sve ode k vragu, sustav krene se raspadat
Za mene ima šanse, imam nečemu se nadat jer
Ove ruke mogu, ova glava zna
I nema prepreka, nema prepreka..

Image hosting

Image hosting


ToP lista NadrealiStawinkzujo

Tamy
Maja
Barbarisha
People don't die from suicide
Petra
Ivy
Tejko
Mia
Fallen Angel
Natasa
Rijecka klosarica
NIvBlF
Ofcaa...
tonKa
Riječka Pička
Cory
Panic queen
ForsaKEN
lukaWica
Zlica Smjehica
teroristicki apostol
Klasicarka
AnČi
peYtoN
DreamEr
slobodna duŠa
LitTle DeViL
vulgY
inSomNIa
Mange ;)
The forgotten one
IvaNa
just ME
aaancica
Lude pijandure =)))
mY nikY
Elly
;Petra
tycka
Brother of abel
Marin
prkY
Dark Light
jebaČ
oThersaIn
Wendyyyyyyy
Mery
Lutkica
Dorina
satyriasysž
Vale
HanČi
jezicarke
dajČi
Soknica
gabY
Fićo

Around The World Video
Around The World lyrics - ATC lyrics














ATC Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com

ponedjeljak, 19.02.2007.

...saN iz djeTinjsTva.....

.....zavrsile mi maskarenamcornono.....i jucer mi je bilo tako odliČno......bila je velika povorka u Rijeci....povodom kraja maskara i paljenje pusta....mi smo predstavljali industrijusku zonu i Kvarner 2009...sve u dimu i termo-elektrane i bilo je predoBro....yesroflsmijeh...i tako bi to ponovila......iako su od mojih bili samo deČki ja sam se super provela sa aaancicom,vulgY i tonKom i Margitom.....roflrofl...i poceli smo vec rano jutro....partypartypartysmokin...i tako kroz cjelu povorku....i na kraju smo se motali po gatu....piliparty,pricali...pjevali plesali...uzivali!!!......Baaaa...i sad sam jako tuzna jer je gotovo.....namcornono...treba docekat drugu godinu.......samo mene benČiČ nece vidjet drugu god...mislim oce nesto sitno....jer ja ocu provest maskare u ritmu...ia,ia,ia,o (morate to znat)....ili "Katarine"...gustafi...i brkice....roflrofl.....ah...i tako ja sad blejim u knjige....naravno ja sam jako optimisticna po mom obicaju!!rolleyessmijeh...stici cu sve....valjda.....ali me muci par sitnica....mislim....kako deČki mogu uopce rec da smo mi cure komplicirane!!!!???....ne,ne,ne......mislim stvarno mi nije jasno...niti On niti nista...i mrzim kad sam zbunjena i kad nis ne kuzim...i kad ne razumjem sebe o svoje osjecaje......i jos je teze nesto od samog sebe skrivati.....ili lagati samom sebi....nononamcornono....ali ja sam jako zbukY trenutno...ali danas navecer bi se neke stvari mogle razjasnit...pa cemo vidjet....hmmm.....iam puno za ucit.....nisam bila na skvosu jako dugo....zbunjena sam....ali sreTna!....valjda.....naughty
zanemarite ovaj post.....
cerekbang
kissbang
yesnono

jooooooooooooooooooooooooooooooooj

- 15:47 - Komentari (68) - Isprintaj - #


<>