ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga : Bit će ovdje svega i svačega,jednom riječju..svaštara

myspace glitters

myspace glitters



myspace layouts codes

myspace layouts


03duda@gmail.com









Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr



Proljeće

Image and video hosting by TinyPic
Moj grad u sumrak-sjever

Photobucket
Moj najdraži grad-jug

zalazak
Zalazak


Moja najdraža pjesma





ponedjeljak, 09.03.2009.

OVO JE MOJ PRVI BLOG

Pokušat ću pa šta bude.
Nekada davno zujokad sam išla u školuroflvoljela sam pisat razne sastavke,zadaćnice i bilo je sve 5,a sad jednostavno neznam odakle da krenem,šta da pišem.Pregledala sam mnoštvo Vaših blogovawave,
kao ono dobit ću ideju il neznam šta,al malo sutra...svatko ima svoju priču,temu a meni ne pada na pamet ništaheadbang

Zato ću se za početak mrvicu predstavitwink
Na mojim nejakim leđima nalazi se nekoliko desetljeća iako se ja osjećam puno puno mlađenutsretannut,trebala bih imat recimo i posao al momentalno mi je poslodavac burza radamad,nadam se ne još dugo.
Da ne zaboravim spomenut moje Suncewave,prvoškolarku,koja je najveća radost u mom životu,mada ima dana kad bih joj izvadila baterije da malo manje pričasretan...al svejedno,volim je jakokisskiss
Imam i mužazujovisok,crn,plave oči i još k tome Dalmatinac...mmmm...i njega volimkiss

Imamo još i ribice i kornjače,Mazu i Perijazujo
imena je odabralo moje Sunce!

I još jednom da ponovim,posjećujem Vaše blogove da dobijem kakvu ideju,
da vidim odakle skidate razne sličice,muziku i ostale zanimljive stvari al moram priznat pošto sam totalni dibiduspuknucuza neke stvari prihvaćam svaku svaku Vašu pomoć i savjet,a isto tako i kritikusretanwinksretan

Eto,mislim da je za prvi puta sasvim dovoljno....da se ne izgubim do kraja a i da Vam ne dosadim...Puno Vas pozdravljamwavewavewavewave

I još samo da se zahvalim jednoj predivnoj osobi koja me nagovorila na ovo,da je nisam upoznala nebi bilo ni mog bloga,tnx thumbup

- 08:26 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.