LiFe aNd DeAtH


Ah šta da kažem...totalno sam inspirirana.....
o ovome sam pričala prije i svugdje se vrti....
a prvo kako mi je bilo .......
u sub mi je bilo onako, al barem sam pomagala drugima, znat će oni tko su....
rješavala sam ljubavne jade, jebote ko da sam psiholog, ...ono reci mi šta te muči djete jedino tako ćemo riješit problem...ma u ku....
tko će meni šta riješavat .....
luda sam.....
tko čeka taj dočeka ...nadam se da će bit za nešto, i da ću nadam se dočekat....jer ću headbangheadbang
ah šta da vm pričam.....

e sad....malo gledam šta su sve naši vršnjaci kadra napravit....
frend mi želi stat na tračnice i čekat da dođe vlak te se u zadnji čas maknut....zar je to potrebno....da to radi samo da ga netko prihvati, il samo na tren obrati pažnju na njega....nije to riješenje, treba sam sebi rećć i utuvit u glavu da će bit bolje i da postoji neko razumnije riješenje od prizivanja vraga, i smrtai....
trebamo pričat jedni s drugima, ispričat šta nas muči a ne rezat se žiletom, il šta ti ja znam čim, i kad vidimo da nam je tad bolje, hvala bogu da ćemo to i drugi put napravit kad opet budemo osjetili onaj isti osijećaj....tuge, ko da smo ostavljeni sami sebi....nitko ne mari za nas, svi se deru, bzvz.....imam dvije frendice koje to radi, ne želim ih imenovat, jednostavno ne mogu vjerovat da netko tko sudjeluje u mom životu to radi, prije sam slušala druge kako pričaju o tome, drukčije je kad se to događa kraj tebe, i imaš osjećaj da ne možeš ništa napravit u vezi toga, ma koliko ti to želio.....
i svi misle da mi šišmiši se režemo, da smo depresivni, uvijek loše volje, jedva čekamo da nekog ubijemo za drogu, il šta ja znam šta, upravo suprotno....opet nas svi osuđuju po tome kako se oblačimo, na prvi pogled svi misle da sve znaju....e pa nije tako....npr. ja nikad nisam loše volje, nikog ne želim ubit za drogu, ne želim se upuštat u to, jer neću....uvijek sam dobre volje, i namiješena, uvijek se smijem...svatko tko me pozna može to potvrdit....pa št aako volim crnu boju, smiruje me, šta je neki grijeh, ...u zadnje vrijeme vidim da se svi furaju na "nas", pa pogledajte sami, malo razmislite, svi kao slušaju metallicu, iron maiden, i šta ti je znam šta.....svi se žele uklopit kod nas, zašto, ...počinju dečki nosit više crne boje jer vide da to većina nosi...il ma neznam zašto...boli me briga za ufurane i koji to žele bit......samo živi svoj život i nedaj da ti ga netko uzme il pokvari...

I za moje frendove, koje dugo nnisam vidjela pa je i red da ih kadkad spomenem Tonija, Čargonju, Kikija, Dadota.pusa svima
evo jedna pjesma....tom prilikom....


Image Hosted by ImageShack.us

NADANJE
Svake noći kad vrijeme stane
razmišljam o tebe.
i o tvojim očima.
ali sumnja se javlja
pitam se VOLIŠ LI ME?
I opet kao i svake noći
plačem i nadam se.
sumnjam i budim se.
budim se i krećem u novi dan
s nadom da me VOLIŠ!


26.03.2007. u 12:05 | K | 3 | P | # | ^


fOr YoU


Bok.....ja sam super....u subotu je bilo odlično iako nas je bilo malo..daz je pila puunoo vode haha snaga volje ja i ona nismo pile i tko još...ne znam...neki klinci su nas gađali p asu davor, kiki i sike zanjima na pohod tišli...hahahha
ma uglavnom ful sam dobre volje znaju neki zašto ..........a i da....dobila sam 4 iz poduzetništva.....jeiiii
i hvala Bogu litl maa je u školi ubit ću je ako bude još bolesna....
Šugavo je ovo vrijeme...al će u čet počet sunčeko...pa će bit suzave oči...kihanje...hahahha
i ve što slijedi.....

Image Hosted by ImageShack.us

šta da pričam...ne znam.....ful bi htjela gledat neki horor na tv-u il u kinima al vidim samo ponavljaju il su šugavi filmovi...čudo da je bio puls....hmmm...šta im bi...
aj ide skidat pjesme....iživcira me što ne mogu pogledat nikoji blog...neće otvorit nikoji....đubrad....


19.03.2007. u 11:25 | K | 4 | P | # | ^


..............jEa KAko GoD..........


pa evo mene, nisam dugo pisala, ....šta da kažem,....ovako ...da počnem,
u sub je bilo ajmo reć dobro, kika je ma znate šta da vam govorim....nisam ni skužila da smo Dora i Ja pričale nekih 2-3 sata ....nisam upoznala osobu koja može pročat koliko i ja tj jesam ivana...hehehe, bez uvrede to je dobro.....yesyes
opet mi jadni ppoljak šalje poruke ne znam šta ću.....i žao mi je što su perkinuli daz i sikeno al šta ćeš život ide dalje.....
eeee da uh ovo vidjela sam nastavnika iz eng moje bivše škole, (ovo će čitat moj alorna..heheh)...ajme kako je dobar.....naughtynaughtynaughty
moja majica opet bubana ima malu virozu..i više ne viđam ah simpatiju...neki znaju ko je neki ne boli me.....
život je stvarno bana ......kad se u pogrešno biće zaljubiš i misliš da je sve uredu on ti dokaže suprotno.....
i kako su ljudi povodljivi.....svi mi...nismo toga svjesni....i napravimo glupost kakvu ne možemo ispravit....
ne znam zašto to govorim....baš hoću filozofirat.....malo jebang al šta ću..winkwinkwink

Image Hosted by ImageShack.us

Aj vidimo se svi u pet u palachu ako ćete doć il u sub na tehničkom, da proslavimo Dodotov rođendan....a buba......
ajde pa se vidimo i čujemo....mah
KAKO GOD


14.03.2007. u 11:19 | K | 2 | P | # | ^


cAn'T Breath wiThOUt YoU


Evo mene, hehehenisam dugo pisala,.....jako sam sretna, to zna samo znaju 2 osobe zašto....smijehsmijeh
A šta da vam kažem....bili smo u subotu na kontu...bilo je supeeeer,.......
vidjela sam moju anicu, ful je dugo nisam vidjela, pa smo se ispričale mal......
i skoro sam zaboravila zahvalit siketu za moje saznanje da mi radi mp3, mislila sam da je pokvaren,mislim da sam to pričala već, piiiije al ne znam....
u školi je super i nikad bolje a i doma isto..
malo sam se razočarala u subotu na utakmici, bzvz smo izgubili, prvo smo vodili pa onda potonuli......nono
poslije utakmice sam vidjela frenda kojeg duuuuo nisam vidjela.....ostao je isti i bolje mu je ..hehee.....
imala sam i najbrže spremanje do sad, čim sam se vratila s utakmice bacila sam torbu, otuširala se i našminkana i uzela lovu odoh van....hehehehe

Image Hosted by ImageShack.us

ma neću bit dosadna....vidimo se i čujemo....







05.03.2007. u 11:26 | K | 2 | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Image Hosted by ImageShack.us


Sjetila sam se napravit blog i evo ga,bit ce o mojoj meni dragoj najboljoj muzici i danima provedenih u ovom kratkom zivotu!!!!!



Image Hosted by ImageShack.us


O MENI!
Idem u 1. razred,ekonomske skole, imam 16 god., visoka sam 180,smeđa kosa, zelene oči. Komunikativna sam, luda, volim alkohol, ljubav... i nadam se da će vam se svidjet blog...

Idioti jedni, ko da je ovo izmislio, baš je uber!!
IDIOTE

BLOGOVI MOJIH FRENDOVA


MARINA- mala noćna ptica, super cura, obožava nightwish


LITL MAJA- a moja spaljotka, ide u moj razred i luda i opičena...


LORENA- moja best frendica iz osnovne, puno mi znači....sluša odlične stvari.....


SIKE- sta da kažem, čovjek koji se rodio da jede, hahaha isto lud, i za ekipu je uvijek


MARKO - SLON- luđeg nisam vidjela, oličan je uvijek za ekipu, i dobar frend....


DAZ- haha a nemam rijeći, kad je vidim odmah mi je bolje, cura je zakon


DORA- iz škole, super likica, svira puno toga, odlična je...


LJUBICA- iskrena i pouzdana frendica, vilim je jakooo


ALEN- moja tromboza ha, svira bass i voli vino i kolu, luđak


EJSI- isto super cura, izlazi s nama...opičena......


MARTINA- super cura, sretno zaljubljena...a ne znam voli punk....


LARS- naš talijan, uvijek nasmijan, i sta da kažem, dobar frend


MC PAUK- opičeni do kraja, kad nosi neki radio na ramenu, pa lud je do kraja


MIHA- visoki ćovac, jako dobar...:)


MIA- moja mala sk8terica, majn sestrična


DINO- moj fruend, luda mala beba, neznam sta da kažem, posjetite ga pa vidite sami


IVONA- super frendica, luda za nirvanom, i daaa.....


MARIN- ha moj stari frend, lud do daske, i opičen do bola, hehe


SIĆO- bubnjar, ide u našu školu isto ko i pola društva...uvijek se dobro napije i organizira dobro prije toga


KIKA- spaljena i super frendica, baš se iskreno smije, tako treba....


BRUNO- tihi dečac, al je zakon, svira gitaru, i jako je flegma ma što vi rekli,.....


LORENA- još jedna opičena cura, uvijek smo skupa, mali vampire soul, zna se dobro zabavit


DODO- svira gitaru, pametan i normalan čovjek, uvijek visi s nama u palachu


PAS- a sta da kažem, lud, nemam riječe, pas ko pas.....


MALE- ne znam ga baš, al je super dečko, ima prejake oči, član alkohola 120, svira bass


MILE- haha opičen dečko, isto član alkohola 120, bubnjar


MAJA-ne znam više koja po redu, ide u Dodotov razred, super cura sluša punk


ANA- svira gitaru, cura je zakon, obožava borgire...ne znam je dugo al zasad mogu to reć..


TEA- haha zakon cura, stalno u Palachu tj kući, haha mislila je da ju mrzim, ne znam zašto....super cura obožava COF


GOGO- ide u moj razred...naša zaštita u razredu.....dečko je zakon


METALMILITA- ne znam je osobno, al mi se čini da je cura ok, sviđa mi se u normalnom smislu, voli metallicu


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Cries In Vain

Lord, you know I've cried a thousand tears a night,
But nothing seems to quench the thirst you keep on craving,
But now I need an answer to my prayers and you're not there,
So why I think you listen? Listen!

Has no one told you, your cries are all in vain,
And everyone keeps trying to take that all away,
Has no one told you, your cries are all in vain,
Your cries.

Lord, I can't disguise the look inside my eyes,
The more I try to look away the more I'm staring,
But now I need an answer to my prayers and you're not there,
So why I think you listen? Listen!

Your cries in vain [x3]

I look away!

Has nobody told you when you look away.
The stories they told you still run through your veins.
Has nobody told you when you look away
The stories they told you still run through your,
Run through your veins!


Image Hosted by ImageShack.us
rij3canka@yahoo.com



Image Hosted by ImageShack.us


SLUŠAM
Lacuna Coil
Pantera
Damageplan
Evanescence
BLS
Static-x
Pain
My Dying Bride
Within Temptation
COF-neš malo al da
Slayer
Disturbed
Nightwish
Bullet for My Valentine
Nickelback
Arch enemy
Slipknot-nešto malo
Exilia


Image Hosted by ImageShack.us


NE SLUŠAM

Image Hosted by ImageShack.us


NARODNJAKE-sve što spada, šta je je
Gej bendove npr: the Darknes...i tako

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


Suffocating Under The Words Of Sorrow (What Can I Do)

The night has started, here we go
I've taken everything
This is our time to lose control
What do you want from me?

You line them up we'll put them down, this is so frustrating
To watch you sleazing all around, yet you keep on smiling

What can I do to make you see? (Look and see!)
What can I do to make you feel, you're wanted?
What can I do to make you see? (Look and see!)
I'm suffocating under words of sorrow

Her skin reflects behind the blur, I'm intoxicated
Where am I from? Why I am here? You're so predictable
Her fingers running through my hair, but it's all just fiction
She steps out form her underwear, so beautiful!

What can I do to make you see? (Look and see!)
What can I do to make you feel, you're wanted?
What can I do to make you see? (Look and see!)
I'm suffocating under words of sorrow

Go!

There's bodies lying on the floor, but I keep on staring
My world is over, close the door!

Her skin reflects behind the blur, I'm intoxicated
Where am I from? Why I am here? You're so predictable
Her fingers running through my hair, I've a new addiction
She steps out form her underwear, so beautiful!

What can I do to make you see? (Look and see!)
What can I do to make you feel, you're wanted?
What can I do to make you see? (Look and see!)
I'm suffocating under words of sorrow
Words of sorrow!

Image Hosted by ImageShack.us


MRZIM
lažljivce
umišljene
pravilice
stare filmove
transvestite
ljude koji su dvolični
Image Hosted by ImageShack.us


VOLIM
kiNo
ljubav
prijatelje
iskrenost
ljetne praznike
horore
topli krevet
snjeg
čokoladu

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us