I CaN't hIdE


Evo mene opet pišem post po 2 put jer uglavnom nije bitno, samo da ga napišem.
Danas je bilo dosadno u školi mislim zašto mi to nije čudno hmmzijevzijevzijevaj poslije nje mi se frendica išla pirsat, jezik je pirsala, i prije je imala al je morala skinut pa joj je brzo zaraslo, baš zakon, sad će kojih kaže 3.4 dana sšššš vuć slinu dok bude pričala, više neće bit kužiš nego kuzis. hehehsmijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Moja Maja mi je bubana a beba moja, grlo je boli i ima malu temperaturu ma proć će to, navikla sam ić s njom do palacha al idem s dodotom i larsom ako stignem glupo mio je ić sama pa ako nema nikog od mojih tamo jedino je Denis i Trle kako već, kako midiže nerve samo se preserava s nožem onim leptirom da ga zna vrtit, i plaštem ko šišmiš, i l je kao mali previše gledo betmena hehehe MA neću srat nikom samo me on od svih živciranamcornamcorlud

Image Hosted by ImageShack.us


Moram se javit knjigovodstvo da se riješim, jojjjj dosta o školi. buh
Možda idem van ovu subotu možda ne poludit, ću moram jer prošlu nisam došla u 22.00 nego u 23.20 tako nešto pa je rekla moja prešas mamica da šta imam izlazit svaki dan kao petkom i subotom. Od sad ću samo ubotom, hmmhhhludsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehdobro bolje mi je kad sam ujutro pa mogu svratit do palacha. i tako to.
JEdva čekam da dođe onaj film tj. crtić u dvorcu, mislim da će bit 26.10 tako neš film je zakon.
Odo ja ne da mi se pisat više, šta se ja vama moram tu ispovijedat, i PS: pošalji mi više kometar, Sike!!!!!!!!njami

Image Hosted by ImageShack.us
Odoh žderat cocoladu....ja sam medvjedić lino svakog dana pojedem nešto fino, kao čokolino, ...........heeewavenjub


04.10.2006. u 16:11 | K | 14 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Image Hosted by ImageShack.us


Sjetila sam se napravit blog i evo ga,bit ce o mojoj meni dragoj najboljoj muzici i danima provedenih u ovom kratkom zivotu!!!!!



Image Hosted by ImageShack.us


O MENI!
Idem u 1. razred,ekonomske skole, imam 16 god., visoka sam 180,smeđa kosa, zelene oči. Komunikativna sam, luda, volim alkohol, ljubav... i nadam se da će vam se svidjet blog...

Idioti jedni, ko da je ovo izmislio, baš je uber!!
IDIOTE

BLOGOVI MOJIH FRENDOVA


MARINA- mala noćna ptica, super cura, obožava nightwish


LITL MAJA- a moja spaljotka, ide u moj razred i luda i opičena...


LORENA- moja best frendica iz osnovne, puno mi znači....sluša odlične stvari.....


SIKE- sta da kažem, čovjek koji se rodio da jede, hahaha isto lud, i za ekipu je uvijek


MARKO - SLON- luđeg nisam vidjela, oličan je uvijek za ekipu, i dobar frend....


DAZ- haha a nemam rijeći, kad je vidim odmah mi je bolje, cura je zakon


DORA- iz škole, super likica, svira puno toga, odlična je...


LJUBICA- iskrena i pouzdana frendica, vilim je jakooo


ALEN- moja tromboza ha, svira bass i voli vino i kolu, luđak


EJSI- isto super cura, izlazi s nama...opičena......


MARTINA- super cura, sretno zaljubljena...a ne znam voli punk....


LARS- naš talijan, uvijek nasmijan, i sta da kažem, dobar frend


MC PAUK- opičeni do kraja, kad nosi neki radio na ramenu, pa lud je do kraja


MIHA- visoki ćovac, jako dobar...:)


MIA- moja mala sk8terica, majn sestrična


DINO- moj fruend, luda mala beba, neznam sta da kažem, posjetite ga pa vidite sami


IVONA- super frendica, luda za nirvanom, i daaa.....


MARIN- ha moj stari frend, lud do daske, i opičen do bola, hehe


SIĆO- bubnjar, ide u našu školu isto ko i pola društva...uvijek se dobro napije i organizira dobro prije toga


KIKA- spaljena i super frendica, baš se iskreno smije, tako treba....


BRUNO- tihi dečac, al je zakon, svira gitaru, i jako je flegma ma što vi rekli,.....


LORENA- još jedna opičena cura, uvijek smo skupa, mali vampire soul, zna se dobro zabavit


DODO- svira gitaru, pametan i normalan čovjek, uvijek visi s nama u palachu


PAS- a sta da kažem, lud, nemam riječe, pas ko pas.....


MALE- ne znam ga baš, al je super dečko, ima prejake oči, član alkohola 120, svira bass


MILE- haha opičen dečko, isto član alkohola 120, bubnjar


MAJA-ne znam više koja po redu, ide u Dodotov razred, super cura sluša punk


ANA- svira gitaru, cura je zakon, obožava borgire...ne znam je dugo al zasad mogu to reć..


TEA- haha zakon cura, stalno u Palachu tj kući, haha mislila je da ju mrzim, ne znam zašto....super cura obožava COF


GOGO- ide u moj razred...naša zaštita u razredu.....dečko je zakon


METALMILITA- ne znam je osobno, al mi se čini da je cura ok, sviđa mi se u normalnom smislu, voli metallicu


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Cries In Vain

Lord, you know I've cried a thousand tears a night,
But nothing seems to quench the thirst you keep on craving,
But now I need an answer to my prayers and you're not there,
So why I think you listen? Listen!

Has no one told you, your cries are all in vain,
And everyone keeps trying to take that all away,
Has no one told you, your cries are all in vain,
Your cries.

Lord, I can't disguise the look inside my eyes,
The more I try to look away the more I'm staring,
But now I need an answer to my prayers and you're not there,
So why I think you listen? Listen!

Your cries in vain [x3]

I look away!

Has nobody told you when you look away.
The stories they told you still run through your veins.
Has nobody told you when you look away
The stories they told you still run through your,
Run through your veins!


Image Hosted by ImageShack.us
rij3canka@yahoo.com



Image Hosted by ImageShack.us


SLUŠAM
Lacuna Coil
Pantera
Damageplan
Evanescence
BLS
Static-x
Pain
My Dying Bride
Within Temptation
COF-neš malo al da
Slayer
Disturbed
Nightwish
Bullet for My Valentine
Nickelback
Arch enemy
Slipknot-nešto malo
Exilia


Image Hosted by ImageShack.us


NE SLUŠAM

Image Hosted by ImageShack.us


NARODNJAKE-sve što spada, šta je je
Gej bendove npr: the Darknes...i tako

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


Suffocating Under The Words Of Sorrow (What Can I Do)

The night has started, here we go
I've taken everything
This is our time to lose control
What do you want from me?

You line them up we'll put them down, this is so frustrating
To watch you sleazing all around, yet you keep on smiling

What can I do to make you see? (Look and see!)
What can I do to make you feel, you're wanted?
What can I do to make you see? (Look and see!)
I'm suffocating under words of sorrow

Her skin reflects behind the blur, I'm intoxicated
Where am I from? Why I am here? You're so predictable
Her fingers running through my hair, but it's all just fiction
She steps out form her underwear, so beautiful!

What can I do to make you see? (Look and see!)
What can I do to make you feel, you're wanted?
What can I do to make you see? (Look and see!)
I'm suffocating under words of sorrow

Go!

There's bodies lying on the floor, but I keep on staring
My world is over, close the door!

Her skin reflects behind the blur, I'm intoxicated
Where am I from? Why I am here? You're so predictable
Her fingers running through my hair, I've a new addiction
She steps out form her underwear, so beautiful!

What can I do to make you see? (Look and see!)
What can I do to make you feel, you're wanted?
What can I do to make you see? (Look and see!)
I'm suffocating under words of sorrow
Words of sorrow!

Image Hosted by ImageShack.us


MRZIM
lažljivce
umišljene
pravilice
stare filmove
transvestite
ljude koji su dvolični
Image Hosted by ImageShack.us


VOLIM
kiNo
ljubav
prijatelje
iskrenost
ljetne praznike
horore
topli krevet
snjeg
čokoladu

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us