Pannonia Band

petak, 24.09.2010.

Nekoliko naših..

Pannonia Band - Živim kako znam



PannonIa Band - Doć' ću ti pod prozore



Pannonia Band - Oj livado, rosna travo (Lijepom našom)



Evo nekoliko naših pjesama, još par stiže ovih dana samo da obavim zaštitu autorskih prava. Nadam se da će vam se svidjeti.
Pannonia Band

24.09.2010. u 08:11 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2010  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Rujan 2010 (2)
Rujan 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

VAŽNO!!!

Sva glazba koja se nalazi na ovom blogu a spada u zastićenu autorskim pravima izvođača ili je na bilo koji način zaštićena stavljena je na na ovaj blog iz primitivnih razloga. Svaki korisnik je dužan da skinuti materijal sa bloga icinibecari u roku od 24h presluša i onda obriše sa svog računala. Na vama je da odlučite što vam se sviđa i onda kupite originalni nosač zvuka.

Ovim putem se autor ovog bloga distancira od onih koji dalje šire i umnožavaju skinuti materijal tako da ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju kršenja zakona. Sa ulaskom na blog automatski prihvačate gore navedena pravila.

Creative Commons License
Pannonia Band by Igor Gavran is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.


Support CC

Linkovi

KUD Tomislav
Blog KUD-a Tomislav iz Donjih Andrijevaca

KUD Tomislav
Službene stranice KUD-a

Klub mladih
Blog kluba mladih Donjih Andrijevaca

Klub mladih
Službene stranice Kluba

D.Andrijevci blog

Tamburaland

Tamburica

Zvona

Širok Šor

Svita

Slavonska Duša

Janikini Tamburaši

Slavonske Lole

NHT

Berde Band

Kristali

Garavuše

http://www.tambura.com.hr

TS Sjenke

Slavonski Dukati (ex Mladi6)

Donji-Andrijevci.net
Portal Donjih Andrijevaca

Želje, čestitke, pozdravi, epp i mali oglasi!!!











Koliko nas ima?
Counter
Counter


Zaboravih skoro...
Naša e-mail adresa je pannonia-band@net.hr!!!





KUD "Tomislav" Donji Andrijevci

Bušarac.mp3
Bećarac.mp3
Šokačko kolo.mp3

Preporučam vam da poslušate ove snimke. Vjerujem da ćete doživjeti bar mali dio povjesne tradicije sela Donjih Andrijevaca i Slavonije.








SPOTOVI

Mladi6 - Nije na prodaju





Slavonske Lole - Viruj mi dado





Slavonske Lole - Sve je ona meni





Zlatni Dukati - Vranac





Zlatni Dukati - Ne dirajte mi ravnicu





Zlatni Dukati - Tena





Zlatni Dukati - Zbog tebe





Zlatni Dukati - Danijela





Zlatni Dukati - Govori se da me varaš





Zlatni Dukati - Otvor' ženo kapiju





Zlatni Dukati - Andrija Čordaš





Zlatni Dukati - Divne godine





Zlatni Dukati - Ako odeš ti





Zlatni Dukati - Godine su prošle





Zlatni Dukati - Sedam dana





Zlatni Dukati - Pitat će me gdje si ti





Slavonija Band - Idu kiše





Zvonko Bogdan - 'Ko te ima taj te nema















-Nisi sam-

Već je prošlo godina kako ne vidje' te ja
Ne čuje se tvoja tambura
Ne čuje se više zvon,
pjesma u sokaku tvom
Ali slika tvoja je u mom srcu ostala

Kada nebo pogledam
Tu si među zvijezdama.
Ali često poželim
Da te opet vidim ja.
Pjesma nek me posjeti
Na sve dane mladosti.
Kada pjesmu zapjevam
Znaj da nikad nisi sam!

Možda bolje bilo bi da si sad kraj mene ti.
Kao nekad zajedno iste pjesme svirali.
Kada slavuj zapjeva
ti si mi u mislima.
Ali slika u srcu zauvijek mi ostala.

Kada nebo pogledam
Tu si među zvijezdama.
Ali često poželim
Da te opet vidim ja.
Pjesma nek me posjeti
Na sve dane mladosti.
Kada pjesmu zapjevam
Znaj da nikad nisi sam!


In memoriam Tomislav Stojaković...






















Creative Commons License
Pannonia Band by Igor Gavran is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.


Support CC