Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko sam i kako sam

Ime.: Ivica
God.: 15
Slušam.: The Clash, The Exploited, Anti-flag, G.B.H., The Casualties, Dead Kennedys, Misfits, Sex Pistols... uglavnom punk i rock
Ne volim.: bahate ljude, rasiste
Volim.: Karlovačko

Kolko vas ima

Counter
Counter

Ajde ak se nađe neko normalan

punxerklc@hotmail.com



Go to football, throw a brick,
Get no mercy, months in nick
Riot in the ghetto, red alert,
Guilty free, innocent hurt

We've been warned of rivers of blood
See the trickle before the flood
Pretend nothing happened, make no fuss
One law for them, One for us













Ajde jedna za frendicu da nebudem asshol:





Anarchy

antinazi

clash

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

utorak, 24.06.2008.

Noćno je moćno

Danas mi vani, opet trula atmosfera, opet cedevita od grejpa.....
I pukne meni film.
Reko, ja nemrem više se pajsati ovdje u šugavom Riveru, ajmo van. "ajd"
I šećemo se mi, pojeli kilu sladoleda i nekako opet došli na Koranu. Popnemo se mi na cenera (za ne-karlovčane 10 metara na skakaonici), zapalimo jednu, oko nas sve mrak (23 sata je prošlo). I gledam ja vodu i nekako se zamislim da sad plivam, il kajjaznam skačem neznam vruće mi je.
I spustimo se ja i Turonja, skinemo u boxe, stanemo na rub i valja smo očekivali da je voda hladna ili tako nešto, al kad smo skočili.... fakat nije mi se dalo van.

Možete zamisliti kako je to izgledalo, 23 sata navečer, samo čuješ sove, cvrčke.... i dvije budale kako se kupaju.
Al ozbiljno treba kojiputa izaći malo oprati štirku svakodnevne dosade sa sebe, biti "baja" i napravit nešto takvo da znate kako godi.
Najozbiljnije.
Nemora to bit noćno kupanje, smislite sami, samo nemojte rušit kontenjere i razbijat stakla jabukama lol =).



| Komentari (3) | Print | # |

<< Arhiva >>