Pank, pank, moje gluposti i pank...

nedjelja, 09.07.2006.

oi!!!

ipak ja našo svoju lozinku.bila u novčaniku na malom papiriću.e jebeš ga,ko bi se tog sjetio??
ja evo iz grada.odmah na komp još ovako sbvejže pijan.

zanemario sam blog.baš m i je žao.toliki čitazelji su ostali zakinuti i itužni.al nebiurinte se!pazlo opet piše!!smijeh

ništ se ne događa ovako inače.osim s blenkom.ošo je on malo u kurac,al nema veze.
mi ostali se opijamo i tako.uživamo u ljetu,kupamo se,barimo.doduše,neuspješno.al nema veze.
udebljo sam se tri kile,vagao sam se na početku ljeta i reko sam sebi da žu se sto posti udlebljati,al niko meni ne vjeruje,ne...
i sad sam dobio to valjhda od pića,eto!
baš se volim debljati!!haha!!!!!

joj,je4bate.vrti mi se malo.popili smo dosta.al mogu ja bit prisebam kad oću.nije da se napijem pa bljujem il tak neš.ja popijem i onda namjerno nešt radim da se koncentriram na to.tak mi je lakše i brže mi prođe.onda opet mgou pit.
a drugi se uliju,bljuju i padaju i spavaju i ukomirani su.nije to dobro.treba znat pit-

jebem ti,kasno je.i glupi brat hrče.sve se čuje u sobu.neće bit lako zaspat al hspjet ću!!


oiiii!!!!!!!svima!!!!živjleji!!!partypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty
- 02:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.