travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Me, me xD

NAME : Stelly
AGE: 17 g
CITY: Bjelovar




Ludim za :
× dečkom
× motorima
× autima
× čokoladom
× neobičnim i jedinstvenim
× techno, house, rave i eletro mjuzi
× hip-hop plesom
× ljetom i morem
× štiklama
× mačkama (divlje i domaće)


Ne podnosim:
× umišljene ljude
× teški metal
× ružno vrijeme
× lektiru ....




Slušam:
× techno, eletro, rave, house
× hip-hop, rap, r'n'b
× rock
× narodnjake
× pop




Volim i ....
... crvenu, bijelu, crnu i rozu boju
... biti malo u centru pažnje
... svoju sobu ( hahaha )
... Evu Longoriu
... pravit ljude ljubomornim


subota, 03.04.2010.

DoBroDošLi na Moj bloG :)

Ovo je moj prvi post. Pa prvo za početak ću predstavit. Ja sam Stelly. Iz Bjelovara sam. Imam 17godina. Na ovaj blog ću pisati koje kakve stvari.. iznošenja mojih stavova, mojih doživljaja, tuge žalosti, veselja, te zanimanja.. Sve u svemu nadam se da će te uživati čitajući moje posteve.
Naravno svatko tko želi da mu posjetim blog neka slobodno napiše komentar roflrofl




| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.