Upoznavanje srodnih dusa - Požega

nedjelja , 16.12.2018.

O srodnim dušama i traganju za njima










Dating Site: Upoznavanje srodnih dusa






Tokom dugog perioda svog života sam bio apsolutno uveren da ništa osim naše fizičke dimenzije ne postoji, ni Bog, ni duhovi, ni anđeli, ni život posle smrti… Sve su mi to bile priče za malu decu, zavaravanje, bežanje od realnosti. Sećam se da je to saznanje ostavilo ogroman utisak na mene tokom sna.



upoznavanje srodnih dusa

Evo kako je to bilo… Bilo je to još prošle godine na letovanju. Zaključio je da svi pričaju o svojim iskustvima pre dolaska u fizičko telo u kom se sada nalaze. Sve je moguće kad se otvori srce i um, najgore je budan spavati. On je doktor, psihoterapeut i naučnik.



upoznavanje srodnih dusa

O srodnim dušama i traganju za njima - Tokom dugog perioda svog života sam bio apsolutno uveren da ništa osim naše fizičke dimenzije ne postoji, ni Bog, ni duhovi, ni anđeli, ni život posle smrti… Sve su mi to bile priče za malu decu, zavaravanje, bežanje od realnosti. Možda u budućnosti budem imao neko drugačije shvatanje.



upoznavanje srodnih dusa



eTwinning Annual Conference 2018
Pokrenu maštanje pa možete jasno vidjeti sebe kako provodite ostatak svog života pored ove osobe. On je doktor, psihoterapeut i naučnik. Sve je moguće kad se otvori srce i um, najgore je budan spavati. Da li ste spremni da idete u istom pravcu kao i vaša srodna duša, da boravite na istom mjestu? Imaju vrlo slična interesovanja i aktivnosti kao mi. Kada su praznici Tražim Kod partnera tražim.... I što pre i što više budemo u kontaktu sa tim izvorom, to ćemo pre biti srećni i ostvareni i u ovom svetu. Odmah sam pronašao elektronsku kopiju na engleskom jeziku i počeo da čitam. Srodna duša je pojam koji upotrebljavamo kada opisujemo nekog prema kome osjećamo ljubav, intimnost, seksualnost, naklonost, kompatibilnost.

[Online dating photos london|Online dating bc|Speed dating atlanta groupon]






Oznake: tajna.rs

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.