Image Hosted by ImageShack.us

Pandora's box666

subota, 05.01.2008.

Nova 2008. Konc!

Kako se meni ništa ne piše... svaki dan mi je isti... ono bez jebene veze... al dobro...



Doček nove je bio jeben, s tim da nisam ni skužila kad je nova godina došla ... to je bilo malo wiiird... al ok smijeh
glavno da je ona tu... bila sam prezaposlena čuđenjem poplavi u kupaonici u stanu... khm...da... al ok bang

Sve u svemu bilo je lijepo...

Dakle jučer smo išli riješiti zalihe fafa s nove party da se ne pokvari hehe nut
Malo smo se smrzli u parku i dok smo čekali da se dom otvori ali se isplatilo... bilo je jebeno!!
Dobro ja sam bila samo na me as well-u ali mi je bilo jebeno... thumbup
By the way nova pjesma je jebena!!... i da... LEGENDA večeri je bio Velvet... koji se bacio s pozornice u malo zaronio u pod.. nojebiga... pozdravf Velvetu! nadam se da ti je glava bolje dead

evo par slikica...

Image Hosted by ImageShack.us

Me as well_Zagrijavanje dead doslovno...

Image Hosted by ImageShack.us

Stipa, Bero, Svetić i maja

Image Hosted by ImageShack.us

Dinkica and mefino

Image Hosted by ImageShack.us

Pewicaacool

Image Hosted by ImageShack.us

Maja & Moka...

Image Hosted by ImageShack.us

POGO

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Me As Well smokin

Jel vam itko ikada donio zvijzde u sobu... cerek sad mogu reć da je prošlo pola godine od kad smo gledali zvijezde... tako je sve i počelo... Volim te....

Image Hosted by ImageShack.us


- 12:39 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv