Image Hosted by ImageShack.us

Pandora's box666

subota, 08.12.2007.

Why do people alway leave?????

Ja neznam jeli stvar u meni... šta sam ja ikome nažao učinila... dosta mi je toga da ljudi odlaze... misleći samo na sebe... dosta mi je toga... svi do kojih mi je stalo odlaze... ostvljajući mi samo jaki osjećaj za uspomenu... toliko jak da ih nikada ne možeš zaboraviti sve da želiš!! oni su se pobrinuli za to... osjećaj boli... da to je moja uspomena... Cijelo vrijeme samo šutim i skrivam se u sjeni dok oni odlaze i ne poduzimam ništa... dajem im pravo da čine šta ih je volja... bez trunkice snage za borbu da ih vratim... i spriječim... bojim se da ne napravim nešto gore... dopuštam im da odu iz mog života i da nastave sa svojim... radim li pravu stvar?... samo želim njima dobro... neznam šta da radim...

Image Hosted by ImageShack.us


People always leave... but sometimes they come back... hmmm.. da they alway leave... ali nikad ne misle na to da kada se odluče vratiti i shvate da su pogriješili želeći to ispraviti i misleći da će sve biti super... ne misle na to da se neće imati kamo vratiti...

It will all fade away... and than there will be no place to come back... and you now why?? because you erase it... you vanish it for ever and better...

So go you sheeps... go on with your pity full of life... go back to your herd... where you belong and leave me alone... I´m better off alone anyway...

- 11:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv