Image Hosted by ImageShack.us

Pandora's box666

četvrtak, 19.07.2007.

Summer sky...

Ljeto je već u tjeku... ne mogu više reći ... "Počelo je ljeto... " šteta... Provodim dane ugl. isto... sve je monotono... možda zbog toga i razmišljam... ova monotonost me ponovno baca u prošlost i na razmišljanja... ima tu i dobrih uspomena... ali te mi samo nedostaju... i malo ih je teže nać.... Trudim se što manje razmišljati... u tome mi pomažu prijatelji... da nema njih neznam... Eh da rekla sam da ću posvetiti ovaj post Pajiću ... pa evo Marine ovaj je za tebe...

Image Hosted by ImageShack.us


Jedan od onih "da nema njih" da.... pomaže mi ubiti ljetnu monotoniju... we kill together... dead .... meni jako draga osoba...eto... neznam što da još kažem...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with NIKON D50 at 2007-07-19

Želim se vratiti na veslanje... to je ono što me čini sretnom... ali nikako... Sjebano je to kad voliš sport a nemožeš smisliti trenera... ali i ono što sam baš rekla... MA Ja njega duuuboko negdje... neznam... duši ... ili negdje dublje JAKO VOLIM!cerekcerek heh...da... tješim se... al ok...

Ako me netko pita koja mi je najdraža rijeka... definitivno ću reć Kupa! ... zato što me za tu rijeku vežu uspomene... djetinjstvo... bježanje od kuće... veslanje... ta rijeka mi je ko sestra.. uvijek sam išla k njoj kad bi mi se nešto desilo... i znala satima sjediti daleko od svega i samo bezdano buljiti u nju... i svi problemi bi nestali... kao i suze koje su znale padati u nju... ona bi ih samo odnjela sa sobom....
ali koliko god ona bila meni lijepa... ima jedna koja mi isto počinje biti draga... mislim... nikad neće moći zamjeniti Kupu... ali .... eto...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-19

Mrežnica.... na njoj provodim ove ubitaćne dane... i jako je lijepo... našla sam jednu oazu... prelijepo je... barem meni... daleko od ljudi... oaza mira... čak sam razmišljala da odem tamo i slikam... nekako mi daje inspiraciju... ispunjava me... ah jebiga... LIJEPO JE! ... ali vam neću reći gdje je!! belj! --- erm...da

I tako... neznam što da još napišem....

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-19

Jeste li se ikada zapitali ... Zašto zvijezde padaju?? E pa ja jesam... Neki kažu.... Kada zvijezda paden... da toi znaći da je netko umro... što se meni ne sviđa... više mi se sviđa ona... kad zvijeda pada .... Zaželi želju... Make a wish! And if you catch it in a moment... it will come thru...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-19

ali jebiga... ja se uvijek zagledam u nju kad pada i sva sam sretna jer sam to uspijela vidjeti... i zaboravim zaželjeti želju...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-19

zvijezde su kao pisci... uvijek nešto pišu.... i uvijek možeš pročitati nešto novo... vidjeti nadu... malog medvijeda... velikoga...
ili samo par aviona... i pokoji NLO ...


By Vampire Ivy
wave

- 10:25 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv