Image Hosted by ImageShack.us

Pandora's box666

četvrtak, 05.07.2007.

KONCERT!!!! KoRn!!!! Part of me!!!!

Još se tresem i dobivam... Euforiji nema kraja... Neznam kak da počenem uopće opisivati taj osjećaj... nikako!! Neopisivo... ali probat ću!!
Prvo... Buđenje s euforijom!! i skakanjem po sobi!! :D :D :D :D Jer je DAN D ... I isčekivanje 3 sata! Kad smo napokon došli na kolodvor i kupili karte za Zg mogli smo se malo smirit.... Sanjić je cijelim putem pjevala Evolution! A padale su i provale... heh... Evo nekih by Tvrtko!
"Jebemu !! Kak se zove ona luka u Zagrebu!! Ona sa R ! ma znate!! ..... no.... damn.... MA LUČKO JEBO VAS JA!!! " A mi onak .... LOL roflroflroflroflroflroflrofl .... a onda se i on počeo smijat kad je skužio al ono... hehe.... ili ono ... " ma kak se zove ono di ljudi tamo šeću... jebemu.... ma ona PANORAMA!!! ".... LOL ... Tvrtko: "Upsss.... da.... Promenda! " hahahahaharoflroflroflroflroflroflrofl.... damn.... ili ono... Svi sjedimo u vlaku i gledamo kroz prozor i vidimo oblake... i onak.. joj sam da kiša ne padne i da ne otkažu konc ili nešto... (jebiga... fobije) i Sanja se samo trgne i onak... ljuto .... "Ma jebe mi se nek pada sad, ali kad KoRn dođe ima da sunce piči!!" a mi onak... blink! blink!! ROFL LOLroflroflroflroflroflsmijehsmijehsmijehthumbup... hehe.... dada... I tako smo napokon došli u Zg gdje su nas čekali Capan i Bračika te produžili u importane nešto pojest! Otišli kod Martine, malo se zajebavali i odmarali te se uputili do Šalate!! I čekali u redu... i divili se jebenim ljudima oko sebe... NEŠTO PREJEBENOthumbup... I u jednom trenu dok smo tako čekali u redu za oko mi je zapeo neki crnac koji je prošo pored mene... i lagano me pogurnuo... ja onak WTF... i okrenem se kad ono Jonathan pored mene... Ja ono... aaaaaaaaaa¨!! SANJA!!! Damn! Prejeben osjećaj... moje jebeni heroj pored mene... jebemu... I oda tad pa do ulaza na šalatu BIG SMILE ON MY FUCKIN FACE!!!!!deaddeaddead --- a kad smo napokon prošli pored redara... i prošli pregled... počeli smo trčati prema stage-u!!! PREDOBRO!! U isčekivanju predgrupa, produžili smo si kupiti pivu, koja je by the way bila 15 kuna... pol litre... ali neeemaaa veeeezeee.... BILA JE JEBENA!! :) :D :D a cijela šalata bila je prekrivena nekim plavim tepihom! nakraju smo svi sjedili na podu i slušali tonsku... Napokon su se na stage popeli i PoPeye!! Dečki su jebeni! Zapamtila sam i neke riječi :D "BUM ZAGA ZAGA BUM!! "thumbupsmijehcool :D :D :D JEBENO!! Ja bi ih opisala ko neki metal, regge/rap band ... totalno dobro... Lik ima jebeni glas a ovaj drugi jebene dredove!! evo link pa možete poslušati stvari Popeye!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05
i naravno Father!! JEBENI BAND!! Jonathan I KoRn... su ih sami izabrali za predgrupu nakon što su poslušali njihov materijal... Tako da isto možete poslušati njih evo.... Father

Pjevač je bio jebeno obućen ... i bio je bos!!! Aaa... damn!! ODLIČNI SU!! Napokon smo našli i ostatak ekipe kad smo ja i Sanja tražile WC !! Našli smo Sašu - SALE jelte, Aca, Klaca, Viktoriju! i ostalu KA ekipu!! Predobro!! .... i onda smo se zgurali u prvi red, točnije drugi i nisam se micala... prvo što smo vidjeli je bilo otkrivanje Joey-evih bubnjeva... na šta su svi poludili... i onda vrhunac pripreme za nastup veličanstvenih na šta je meni srce skoro stalo je bilo otkrivanje Jonathanovog STALKA ZA MIKROFON... za one koji ne znaju koji je samo za Jonathana napravio Giger!!! JEbeni umjetnik!! Tu je palo vrištanje i slikanje stalka!! JEBENO... i onda intro ... i otovrenje... spuuštanje platna i ulazak Joeya za bubnjeve!!

Evo otvorenja


Evo nekih stvari... više možete i sami nać na jubitu... al evo
Meni najdraža stvar večeri...


i Blind na kojemu je cijeli stadijon bio na koljenima!! I pjesmu su posvetili jedom dečku koji je bio jdan od njihovih najvećih fanova i poginuo je dva tjedna prije koncerta... i oni su mu posvetili pjesmu... nekima su se suze vidjele u očima... barem meni... neznam...prejebeno... a kad smo svi klečali na podu naježila sam se... nisam se mogla dobit....
I Y´all wanna single!! JEBENO
Jonathan: "I wanna see you fucking fingers in the air!!! " JEBENO!!! ....

Jonathan i Gajde

Shoot and ladders!!

neznam... bolje da više ne pišem... evo vam par fotki s konca... i neznam...
JA IH JEBENO VOLIM!!! MOJ ZASAD NAJLJEPŠI DAN U ŽIVOTU!!!

POZDRAV!!!

IGORU I SEBASTIANU !! - dečkima koje sam upoznala na koncertu ... Jebeni ljudi ... morate na koncert doć kod nas!! MORATE!!! ....
i NARAVNO ... SANJI , MARTINI, ta CAPANU I BRAČIKI koje sam bolje upoznala i totalno su jebeni ljudi! Hvala Bračiki što mi je pravio društvo u nespavanju i što imam tikove od 3 riječi " KAJ ČEMO DELAT!" aaaaa...da i tako!!! VOLIM VAS SVEEE !!!! cerekcerekwavewavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-09

i evo za one kji nisu vidjeli to mi je Igor sad dao ... Koncert KoRna u jebenom Avionu!!!!



By Vampire Ivy:wave:wavecerekcerekcerekkisskisskisskisskiss





- 12:39 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv