Image Hosted by ImageShack.us

Pandora's box666

ponedjeljak, 25.06.2007.

Počeli praznici... uz tračak dosade...

Moji se danas vračaju s mora... namcor a bad... "Bila je dobro dok je trajalo"... rolleyes ... nije ih bilo 5 dana... wiiipiiiii yesyes
Ugl. bilo je lijepo... većinu vremena sam provodila s Monikom i Pajićima .... i zamjenjivala dan za noć.... Ponoći sam hodala po vani a po danu čorilazijev... hehe... i mogu vam reći... bilo je lijeposmijeh

Eh i sad ne mogu na kupanje jer moram čekati frenda iz Amerike koji se danas vrača u Hrvatsku i nema ključ od stana, pa će doć do mene... ah well... i tako... malo je dosadno, ali se nadam da ću ubiti dosadu.... Slijede ljetni FAF i mucho puno dobrih koncerata... Jedva čekam... Više o tome kasnije... Već upoznah nju people s kojima već dogovaram FAF partypartysmijeh hehe nut eto to bi bilo to od mene... nemam baš neku inspiraciju za pisanje... eto... lazy me... dead idem... wave

Pozdrav!wave

Posebno Moniki, Roby-u i Pajiću koji su mi pravili društvo ovih dana... kiss , Dinki (my bandnut -hehe), Ekipi s kupanje (Dariu, Vecu, Bundyu, Makyu i Davoru), Renatu - kojeg vidjeh nakooon duuugooo godinacerekthumbup i naravno nju čoveku kojeg upoznah Stipa aka Fallen angel coolwave
eto... i ostalima mucho grande pozdrav... ali mi se ne da nabrajati... ajde ajde ... voljim ja i vas!! Pozzz

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-W1.
Eto i Gizmu je dosadno... zijevsmijeh


Pjesmica za kraj...

By Vampire Ivy

- 14:12 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv