kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

*~*Dizajn By: IvY*~*

Opis bloga

na ovom blogu pisati će svakakva sranja. tipa, kao ja se sad navodno zoven Pandora i iman neke prijatelje stavljati cu neke slike za svoje prijatelje i tako to to ce biti u boxevima a u postovima cu pisati price!!!!! ajmo rec da je ovo nesto slicno kopiji bloga:
jessica cell

znam da je glupo sto se svaka prica zove istraga, ali tako nece biti stalno


Kill Bill -The Lon...

o meni i mojim frendovima i sestrama i braci i sve to

Image and video hosting by TinyPic
ovo sam ja, zovem se pandora i imam petnaest godina. volim crtati i nekad sam jako depresivna. moja naj frendica je Lisy. eto to bi bilo sve o meni za sada.

Image and video hosting by TinyPic
ovo je moja sestra. ona ima sedamnaest godina svi misle da je ona naj bolja ali ja nju nikad nisam voljela uvjek sam u njenoj sjeni i to mi nije drago! nije da je posve mrzim ali stvarno nije u redu da se ona tako ponasa prema meni. pred mamom je mala dobrica a kad mame nema odma mi pocne uzimati stvari, tuci me i vrijedjati me. njezina naj frendica je Olivija ona puši i pije a mislim da je i moju dragu sestru navukla na to stalno negdje izlaze.

Image and video hosting by TinyPic
akasha, moja druga frendica. akasha ima 16 godina ona je isto jedna ratnica, ali ne ratnica kao ja i orube i gogo, ona je ratnica koja se bori oružijem na barut. ima zbirku pistolja kući. nije baš pristojna kao ni ja uglavnom psuje. i to bi bilo to o mojoj dragoj akashi. evo dio njezine zbirke
Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
ovo je Lisy, moja naj frendica, ona je gothicarka i nije bas za drustvo ali samnom u drustvu joj je ok, bar tako kaze. nas dvije se jako dobro slazemo. lisy ima sesnaest godina.

Image and video hosting by TinyPic
ovo je Jessica Cell. opisat cu je kada se bolje upoznamo , ona ce nam pomoci u istrazi. bar se nadam.

Image and video hosting by TinyPic
moja majka, nju je ubila moja teta Oren. osvetit cu joj se jednog dana. ona je dan prije smrti napunila 30 godina svi smo bili sretni ali sutradan kad sam se probudila i otisla majci odnjeti dorucak u sobu... vidjela sam je kako lezi na podu mrtva u lokvi krvi, Oren joj je mačem odsjekla glavu. ime moje majke bilo je Lin i bila je snažna znala se dobro boriti ali nije sve mogla, spavala je i rano ujutro jos dok je lezala u krevetu i Oren je dosla i odsjekla joj glavu.
eo josh jedna njena slika
Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
moja teta Oren. ona ima 31 godinu. i nikoga nevoli svi koji joj stanu na put tragično umru ah to bi bilo sve o njoj.


Image and video hosting by TinyPic
Gogo, moja druga sestra. ona je odlučna i pametna. odlučila je pomoći mi u potrazi za Oren. jer ipak ona bolje rukuje mačem od mene. ja se znam samo tuči. ona ima 16 godina. kao lisy.

četvrtak, 23.08.2007.

lisyna smrt

noćas sam lijepo spavala sve dok se iz susjedne kuce nije cuo vrisak. odmah sam istrčala van da vidim sto se dogodilo. lisyn prozor bio je zaprskan krvlju odmah sam uletila u njezinu kucu i vidjela nju u sobi na podu puna krvi. počela sam plakati moje suze su polako kapale u lokvu krvi. njezini roditelji su me pogledali i upitali šta ja radin ovde tako kasno. ja sam im rekla da sam čula vrisak. nakon tjedan dana isli smo na sprovod svi su plakali pogotovo ja i njeni roditelji. svima nam je bilo jaaaaaaako zao.
čiča miča gotova je priča.

- 12:59 - Komentiraj (7) - Printaj - Refresh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.