---ZaBaWa---

  siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

---oPiS---

Ja SaM---Karla
aL mE ZoVu---Kruška, Karlitotototos, Billova Opsesija...
RoDiLa SaM sE---jednog ljetnog dana baš je bio ljep dan xD prie 13 godina
zNaČi iAm---13 godina
A ŽiViM---u zagrebu naravno
ŠtO zNaČi Da SaM---purgerka
i Da VoLiM---dinamo i samo dinamo
iNaČe VoLiM---dečke(svog i ostale), svoju ekipu, jelenu, steph, emily, emu, antoniu, rappere, emache, rockere, muziku, plesat, pjevat xD, izlazit van, ić na partye xD, MTV, vivu, bubble hits, mcm, csi, kuruzu (iz csi-a), big brother(iz nekog blesavog razloga) i puuuno još toga e da čoksu!
A nE VoLiM---homofobe, umišljene ppl, male šminkerice koe misle da su neki velki wau u društvu, dosadu, debile koi misle da su nešt wau u kvartu (mada ne poznam puno takvih), mamine djevojčice koe ne psuju(toe apsurdno)xD
sLuŠaM---hip hop i rock i malo emo i tu i tam punk rijetko
A OvO Je MoA ABeCeDa---
A--- alen-odnosi se na mog dragog frenda jahiria xD
B--- bombončići-dns sam ih jela wii
C--- carevi-to je većina moih frendova
Č--- čokolada-njam njam
Ć--- ćuk-xD ma nznm
D--- dudu- eduardo da silva ma car je lik
Đ--- đubrić-naj park na svjetu
E--- eminem-sjetila sam ga se sad ia čovjek dobre pjesme
F--- Fantom iz opere-jedan dobar film isplati se pogledat
G--- guba- kak sam se tog sjetila xD
H--- hitler-xD nisam neki nacist il nešt al mie prvi pao napamet
I--- igla-to se sad sjetila zbog nečeg kod garaže
J--- jelena-moa best frendica i moa žena xD
K--- kruška-voće koe nevolim i moj nick
L--- lova-prvi singl simonice i lova ko novac uvjek nam treba
M--- magdeburg-zna se od tamo su twinsi ^^
N--- nos-meni se moj ne sviđa xD
NJ--- njoki-xD jedno jelo zapravo prilog baš fino
O--- oposum-xD no comment
P--- poljubac-swatko
R--- rezanje-ne preporuča se
S--- ska-moj najdraži uzorak awww
Š--- štap-xD s tim se tučemo xD
T--- twilight-naj film ever
U--- ubiti-ubila bi neke ljude da mogu al je ilegalno
V--- vampiri-obožavam ih awww
Z--- zeleno-takve oči iam ^^
Ž--- žvake-ko ih nebi volio














---LiNkAcHi---

SwAtKa PaTkA
bLoG kAo SwAki DrUgi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 03.01.2009.

---Elou ljudi---

Eo me da počnem ispočetka po 16 put xD, kaj da kažem, tu ću pisat o nekim temama koe su trenutno in xD i malo da razradim svoja mišljenja i čujem vaše komentare na te teme...anyway idem ja malo ured blogach pa se čujemo sutra s novim postom pussica!

made by= xXPaNdOrAXx



| Just Say SomeThiNg (14) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.