Sve su žene kurve?
{utorak|31.01.2006.}

Nećete vjerovati što me potaklo da napišem ovaj post...
Neki dan šećem gradom i prolazim kraj nekog kafića. Skupina dečki i cura trača neku curu. Pljuju po njoj bez pardona: ,,Koja je ona kurvetina.'', ,,Spavala je sa svim dečkima u gradu.'', ,,Ta će se skinut za Playboy.'', itd. I svega stotinjak metara dalje stoje 4 dečka. I dok ostala 3 slušaju, vođa čopora im prepričava svoje doživljaje s, ne bih se čudila, izmišljenom curom. Za to vrijeme 3 naivca uzbuđeno povikuju: ,,To! Faco!'', ,,Jebenooo!'', ,,I, jel' dobra?'', itd. GET IT? Da, upravo tako! Ovo će bit još jedna od onih ''stručnih'' analiza vječitih muško-ženskih prepucavanja! Shvaćam da je žena koja spava s cijelim gradom – KURVA! To stoji... Ali zašto je onda dečko koji poševi sve te potencijale kurve - FACA? Zašto se i njemu ne nadjene nadimak ''kurva''? =) Koja nepravda prema curama. Pretpostavljam da je taj nepisani zakon izmislio pripadnik ružnijeg spola. Evo, dečkovi, pružam vam priliku da se dokažete. Pretpostavljala sam da će bit pun kurac muških komentara tipa: ,,Pa to samo neki dečki misle, ja ne!'' Evo, vi pametni koji jeste, možete otvoreno priznati da se u ovom slučaju žene tretiraju k'o da živimo u 16.st. Alo, dečkoFi! Pa mi smo u 21.st..!!! Zato se saberite i počnite razmišljati i ponašati se u skladu s vremenom u kojem jesmo. Uglavnom, da vas malo o(ne)raspoložim, tek sad slijedi MOJA analiza, a imam filing da će to ''malCHice'' potrajat...
Pokušala sam sebe stavit u poziciju potencijalne kurve, ali bezuspješno... Ma stvar je u tome da sam ja skoro cijelu stvar krivo proanalizirala. Ja se uopće ne trebam stavljat u takvu poziciju, nego se postavit na mjesto bilo koje žene na svijetu koja ne nosi zasluženi nadimak. Zašto? Zato što sam već spomenula da žena koja spava s cijelim gradom i je kurva! Dakle, prema njoj se i ne vrši neka nepravda. Vrši se prema svim drugim ženama, ne zato što će i njih prozvati kurvama, jer neće, nego zato što ih živcira već spomenuti nepisani zakon! Da, samo zbog toga! Zbog, jedne, muškom rodu možda naizgled bezazlene, ali zapravo vrlo opasne i nemilosrdne igrice ženskim živcima. Pa od ovakvih gluposti cijeli mjesec imamo PMS... A znate kakve smo u vrijeme PMS-a!!! Ukoliko neki dečkovi nisu skužili o kom vragu ja to prčam, jednostavno ću navest neke činjenice koje nas živciraju kod tog nepisanog zakona o kurvama:
-činjenica da ga je izmislio muškarac
-protivi se svim našim razmišljanjima i uvjerenjima
-muškarci ga se pridržavaju
Skužili? Jednostavno morate cijelu stvar sagledati s određenom dozom realnosti. Dečko/muškarac koji se tako ponaša jednostavno nije, ne može biti FACA! Pa možete pokupit raznorazne bolesti od njega... Sidu možda? Okay, zajebavam se, ovo je bilo više medicinski gledano. Ali gledano ženskim očima, tj. psihički, postoje dvije verzije nekog, 'ajmo reć objašnjenja.
1.Ako potencijalna faca laže o svojim ''facovskim'' doživljajima:
a)Toliko je nesiguran u sebe, da jednostavno ima potrebu za takvim laganjem kako veliki nedostatak samopouzdanja ne bi izašao na vidjelo.
b)Nema život!
2.Ako je istina sve što priča, onda nema objašnjenja. Na našem ženskom jeziku ''faca'' se kaže ''kreten''.

,,Ma zar sam pogriješio, što sam se smijao
Kad su mi govorili da sve su žene kurve...''
(Kurve, Daleka obala)

<< Arhiva >>