For Santa it's go time again!
{subota|17.12.2005.}

Čovječe škola je praktički gotova, još samo jedan tjedan... a taj tjedan ionako skoro niš ne pišemo ni ne pitaju! Joj, kako ja obožavam ovo Božićno vrijeme... Onako na proljeće uvijek jedva čekam ljeto, sva sam ufurana u to, uhvati me neki ljetni osjećaj, a pred Božić me pak uhvati Božićna euforija... Svake godine je tako! Jedva čekam da kuću malo okitimo da osjećaj bude potpun... Kad bi bar ovdje u Crikvi snijeg padao... Neznam zašto se tako osjećam, možda zbog poklona, možda zbog hladnoće, možda zbog svjetlucavih lampica, možda zbog božićnjih pjesama, možda zbog Nove godine, a na kraju krajeva, možda i zbog samog Božića... Onako, sve ukupno! Ma, ne znam zašto, samo znam da sam sva u tom Božiću! Jedva čekam da idemo van na Božić, da dobijem svoj poklon od dragog i da on dobije moj, neću spominjat šta ću mu kupit, da ne bi on to slučajno pročitao! A jadan Djed Božičnjak, opet mora cijeli svijet obilazit... I to u samo jednoj noći, kako mu to samo uspjeva??? =) Yup, for Santa it's go time again! Inače, di sam stala? Aha da, obožavam Božić i sve šta spada pod tu riječ. A ja tu ubrajam i Novu godinicu! Novu slavimo kod Maria na staroj kući i imam osjećaj da će bit prejebeno... Moramo još ić par dana prije pospremit kuću, a imam osjećaj da ćemo je morat pospremat i par dana poslije Nove =) Ma bit će nam supač... Nadam se da će Karlo moć jer će možda imat kolac iz hrvatskog pa... Ha, ha, ha! Ma šta se ja njemu imam smijat kad ću ja možda (najvjerovatnije) imat kolac iz matiše... =) Ma to je samo polugodište, nije to ništa strašno... Pokušavam se utješit, ali bezuspješno! Ma pričam gluposti, imat ću ja 2!!! Nije bitno, vratimo se mi na Božić i Novu. Nemam više šta za reć nego da me uhvatila Božićna euforija... zarobljena sam i ne mogu i ne želim van!!! Dal je i vas isto ulovila Božićna groznica?

<< Arhiva >>