MADE BY: ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Naletjeli ste na blog o:

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Slatkom malom dlakavom čupavom njuškavom skakutavom zeku peku i njegovom prijatelju mačku, križancu opake crne pantere, umiljatog psića, lukavog jazavca, pametne lisice, snažnog planinskog lava i debelog zeca (hm, mislim da sam nekoga zaboravio...). Ako vam nisu dovoljno slatki, produžite dalje!





fino O meni: fino
Moje ime: Pancho
Datum reođenja: nitko sa sigurnošću ne zna, zna se samo ovo: negdje oko 2. mjeseca 2005. godine!Uglavnom, ja imam već 3 godine!
Mjesto rođenja: negdje u Zagrebu
Mjesto (sadašnje): Poreč
Vrsta: patuljasti kunić





smijeh O mojem najboljem prijatelju, mačku: smijeh
Ime: Mickey
Datum rođenja: ne znamo
Mjesto rođenja: ne znamo ni to
Mjesto boravka (sadašnje): Poreč
Vrsta: domaći mačak (ako mene pitate, križanac crne pantere, umiljatog psića, lukavog jazavca, pametne lisice, snažnog planinskog lava i debelog zeca, a možda i još nečega...).


Cursors

Naj-linkovi




Zecovi.net
Sve o mrkvoljupcima

Zecovi.net Forum
Ovo je pak za zecoljupce!

CAT-WORLD
A ovo za mačkoljupce!

O konjima
Sve o prekrasnim i plemenitim bićima

Prijatelji životinja
Za sve istinske prijatelje životinja

Riznica tajni
Otkrijte ono što još niste znali!

rofl Smiješne slike rofl
Nasmijte se do suza surfajući ovom stranicom!




Najvažniji datumi za sve prirodoljupce i životinjoljupce:

15.03. - Međunarodni dan protiv pokolja tuljana
22.04. - Dan planeta Zemlje
24.04. - Međunarodni dan zaštite laboratorijskih životinja
21.07. - Dan borbe protiv pokusa na životinjama
01.10. - Svjetski dan vegetarijanstva
02.10. - Svjetski dan farmskih životinja
04.10. - Svjetski dan zaštite životinja





Fotoalbum

Image Hosted by ImageShack.us
Gdje se dovraga skrio onaj dugorepi?

Image Hosted by ImageShack.us
Ne-gangster poza. Jedina.

Image Hosted by ImageShack.us
Seksi zekan. (dobro, malo sam se udebljao, pa što onda?)

Image Hosted by ImageShack.us
Popodnevna fjaka, izum stoljeća.

Image Hosted by ImageShack.us
Cjelodnevna fjaka, izum tisućljeća.

Prošećite!

Cinderella - Sweetbox
Malo glazbe... pjeva




Istina u knjizi jača je od zla,
Svaka prava knjiga pobjeda je sna
O ljubavi i miru, životu i slobodi,
O ljepoti koja kroz život nas vodi.


Pravi prijatelj je onaj koji
prihvaća tvoju prošlost,
vjeruje u tvoju budućnost
i prihvaća te danas
onakvim kakav jesi.


Spasimo planet Zemlju - to je jedini
planet na kojem ima čokolade!


Plašljivcu ništa ne ulijeva više hrabrosti nego
strah drugog plašljivca.












bedzevi.com,button,badges,priponke,Ljubav, srce
Glitter Symbols - ImageChef.com



Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes







Ovo je moj brat koji živi na računalu, na internetu... Poigrajte se s njim, a zatim posjetite i mene!


my pet!



Posjetite i Mickeya, Tininog (ona je seka moje vlasnice, ako to još ne znate), ''mačka'' (ja bih prije rekao da je to neki križanac jazavca i štenca), a koji se ne bi odazvao na ime ni da ga zovete zbog toga što je osovjio 10 milijuna dolara... Jedino ako ga zovete zbog mačjeg gulaša...



my pet!




Još jedan moj rođak. Zar mi nije sličan? Pa imamo iste pruge (dobro, dobro, moje su svijetlo smeđe boje...).
























glitter-graphics.com






















Ova je lijepa i slatka zečica zbilja zgodna, zar se ne slažete?


































































































































Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us











Image Hosted by ImageShack.us



DragonCave:

Adopt one today!

subota, 22.09.2007.

Moje igračke

I ja imam igračke! Što bih ja bez njih...! rolleyes
Imam plišance Žuću i Uška, dvije lopte (s kojima igram nogomet protiv Mony i njenog bratića Matea!), vezice koje mi vise na žicama kaveza da ja "ne bih grizao žice" belj (tako kažu Mony, tata i mama), i još mnogo drugih igračaka.

Najdraže su mi te dvije lopte pomoću kojih igram nogomet. sretan Samo što ja igram glavom, a ne nogama! Jer ja ne mogu gurati loptu svojim slabim nožicama, ali zato imam jaku glavu i čvrsto čelo. Tako barem ja kažem. Često igram nogomet s Mateom i Mony i nerijetko ih pobijedim (ja, sam, njih, dvoje! smokin). Zatim, volim čupati, gurkati i grickati svoje plišance, ili se jednostavno legnuti i odmarati pokraj njih. sretan

Image Hosted by ImageShack.us
Ja dok sam bio beba i moj prijatelj Zečko

Image Hosted by ImageShack.us
Ja dok navlačim i mučim Uška

Volim ja i navlačiti svoje vezice na žicama, iako mi je draže gristi žice tako da se buka čuje u cijeloj zgradi! smijeh

I Mickey ima svoje igračke! To su razne trakice, gumice i slično što on lovi kad mu se baci, kao što psić trči za štapom. Prije se on igrao i s lopticama koje su zvečale, jer su u njima bili zvončići, i sličnim igračkama.

Image Hosted by ImageShack.us
Što se smijete? Što je tako smiješno?

Naravno, najviše se igram i najbolje zabavim u bakinu vrtu. Kad sam ja u vrtu, svi smo u vrtu: Mickey, Mony, Tina, baka, ja,... Tu se svi puno zabavimo, čak i oni koji samo sjede i gledaju nas (one koji se zabavljaju). Pa tko se ne bi nasmijao gledajući kako Mickey i ja izvodimo ludorije? Također, kunići su poznati po svojem, tzv. "zečjem plesu". To je "ples sreće", kako Mony kaže. I ja ga znam plesati! Ta, to je lako. thumbup Skačem, trčim kao muha bez glave, izvodim akrobacije u zraku, i sl. Kad god sam sretan, ja ga zaplešem. A najsretniji sam kad sam u središtu pažnje, u bakinom vrtu.

Eto, nadam se da ste se i vi zabavili čitajući kako se mi igramo. Do slijedećeg čitanja, boook!!! sretan

- 16:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #


petak, 21.09.2007.

Slastice koje volim i koje sam volio

Da vam sad pričam o slasticama. Mojim omiljenim slasticama. njami

Image Hosted by ImageShack.us
Obožavam sijeno!

Prije sam volio sve - od mrkvi i peršina do jabuki i banana. Međutim, danas ne... Mrkvice sam jeo kao lud, a jabuke sam ganjao (da, dobro ste pročitali), jer je Monika komadić jabuke držala u ruci i pomicala je, a ja sam trčao za jabukom. Pa bi ona bacila komadić jabuke, a ja >skok!< za njim... Često sam i u koš za smeće skakao. Ali, samo kad bi bio pun. Onda bi ja u njemu jeo i gužvao papire, gurao i grickao kartone,... To mi je bila omiljena razonoda. Međutim, sad sam postao prevelik za koš...šmrc...tuzan Obožavao sam žvakati papire, kartone, časopise, omote od ploča, Monikine knjige za školu,... smijeh Ipak, najslađe mi je bilo jesti mrkve, peršin, maslačke, djetelinu, bananu, jabuku. No sada više ne volim ni mrkve, ni jabuke. Ovo ostalo još da, ali manje nego prije. Sada volim grožđe, krokete za kuniće, kukuruz,... Često sam i brstio mamino cvijeće i bilje, ali ih je sad sve odreda poredala na uzvišene dijelove...!

Image Hosted by ImageShack.us
Neka mi netko makne tu bubu iz jela! Mrzim bube! Ali volim sjemenke!

Monika mi je za svaki rođendan radila pravu, rođendansku tortu! Od mrkvi, sjemenki, peršina, zečjih kroketa, kukuruza,... Svega pomalo. Ja sam uživao dok sam je jeo. Također je u "tortu" stavila i svijećice (nije ih upalila, zato što je znala da bih ih ja srušio i onda bi bilo svašta...).

Image Hosted by ImageShack.us
Mljac, torta!

Eto, sad vidite kako ja fino papam...! Vidimo se! sretan

- 11:37 - Komentari (23) - Isprintaj - #


četvrtak, 20.09.2007.

Moje prijašnje (ne)zgode

Ajme, koliko sam ja već toga "preživio"... Ispričat ću vam nekoliko svojih (ne)zgoda! wink

Image Hosted by ImageShack.us
Ja i moji prijatelji: Uško i Žućo. Pa sad pogađaj tko je točno plišanac.

Moja vlasnica Monika svaki dan čisti moj kavez i pere moj WC (da, ja imam svoj WC, kao mačke kutiju s pijeskom, samo je moja "kutija" s piljevinom). Taj dan sam ja trčkarao i skakutao po stanu, a ona je čistila moj kavez i WC (WC je u kavezu). Iza Monike bila je jedna kutijica puna finih zečjih kroketa... njami Mljac! Polako sam se došuljao do kutijice, zgrabio ju prije nego što je to Monika mogla primijetiti i odskakutao s njom. Nažalost, kutijica nije imala poklopca, i svi su kroketi ispadali iz nje te za mnom ostavili jasan trag. Mama je viknula: "Lopov!". Monika me primijetila i brzo našla, bio sam iza naslonjača. Sakrio sam se od srama zbog neuspjele krađe, a ona je počela skupljati sve one kroketiće koji su ispali...

Zatim...hm...što da vam ispričam?...aha! Kad sam prvi put došao u vrt Monikine bake...

Monikina baka ima veeeeliku kuću i još veći vrt (ima i bazen, i apertmane za turiste!), pa u toj velikoj kući živi s Monikinom sekom Tinom i njenim crnim mačkom Mickeyem (točnije, crnom agentom 007 'mijau'. Tako bi Tina rekla. A ovako bih ja rekao: crna zvijer ogromnih, oštrih zuba koja vitlanjem svojeg repa ruši sve oko sebe. A Monika bi rekla ovako: slatki, crni mačić koji nevino prede svaki put kad ga pogladiš. Pa si ti sad misli!).

Image Hosted by ImageShack.us
Odmor u hladu

Dakle, kad sam ja prvi put došao u taj veliki vrt, i Mickey me ugledao, Monika, Tina i baka su se uplašile. Pa su odlučile upoznati nas ovako: Monika drži mene u naručju, a Tina Mickeya. I tako, Monika mene drži u rukama, Tina drži Mickeya i polako se približavaju jedna drugoj. Ja sam bio miran i gledao Mickeya. A Mickey, Mickey se uplašio (!), iskočio iz Tininog naručja i pobjegao... rofl Tako da sam ja bezbrižno skakutao vrtom, grickao travu i maslačke,...

No, jednom me Mickey odlučio - uloviti! Tu je bila samo Monika, nije bilo ni Tine, ni bake. one su bile u kući. Gleda Monika kako ja skakućem, a Mickey me promatra. Odjednom Mickey skoči i počne juriti za mnom. Međutim, ja sam bio brži, Mickey se brzo umorio i prestao me loviti.

Image Hosted by ImageShack.us
Mickey me špijunira

Otada me više nije pokušao loviti, iako ga ja često izazivam. Mickey leži na travi, a ja mu se došuljam s leđa, bocnem ga njuškicom u leđa ili rep i dadem petama vjetra. Mickey , jasno, iznervirano skoči, ali ja sam dotad već na drugom kraju vrta... No obično nas dvoje u miru ležimo jedan pokraj drugog (razmak između nas najmanje pola metra!).

Kad Monika odluči da trebamo ići kući, jaaako se namuči da me uhvati. smokin Ja bježim, trčim brzinom strijele, provlačim se između granja i grmlja, a ona, jadna, visoka ne može za mnom... Često joj Tina pomaže u hvatanju mene, no ni one dvije mene jednog ne mogu uloviti! Tek kad se ja umorim, a do tada "lov" može potrajati... Gledanje kako Monika i Tina pokušavaju mene uloviti ljeti zabavlja turiste koji "lov" gledaju kroz prozore i na balkonima svojih apartmana. Kad me njih dvije uspiju uloviti, Monika me stavi u mali, zeleni, transportni kavez.

Kad dođem kući, odmah uskočim u kavez i počnem piti vodu. Monika me tada promatra kako sam prljav... Inače sam ja, rekao bih, najčišći kunić na svijetu, imam prekrasno, održavano krzno, ali kada se vratim iz vrta, dođem kući sav prljav. Blatna njuškica, blatne šapice, trava u krznu... No već za dva-tri dana opet sam čist.

To je sve za danas! Vjerojatno ću doći i sutra, zato budite tu! sretan

- 10:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #


utorak, 18.09.2007.

Moj prvi post

Zdravo svima, a poseban pozdrav zekoljupcima! wave
Ja sam jedan 'mali' (imam skoro dvije kile!), zeko kojem je ime Pancho. Imam dvije godine, a na Uskrs ću imati tri! Vlasnica mi je Monika, koja sad ide u šesti razred, jaaaako je dobra, katkad stroga (kad sam ja zločest zubo), ali ima(mo) cool family! Tu su: tatek, mama, Monikina seka Tina, njen mačak Mickey (koji se u početku mene bojao rofl!), baka, Monikin bratić Mateo, itd.
Ovo je moj blog i pisat ću vam o svojim nepodopštinama, avanturama, (ne)zgodama,... Stavljat ću vam i moje i Mickeyeve slike (ovo skroz dolje nije moja slika, a pogotovo ne Mickeyeva! wink). To bi bilo sve za danas, ali ću se vjerojatno već sutra vratiti! Pa, nadam se da ćete se zabaviti! BoK! sretan






Image Hosted by ImageShack.us

- 13:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>