< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Blog © Copyrighted by Tincha

by Tincha

Opis bloga


Cursors



U ovOm BloGu mI (aNonImNo) ćeMo sE IspUCavaTi na SvaKidAšNjE dogaĐaJe...


hm,hm...buDuCi dA je OvaJ bLoG naPRaVLjeN aNoNiMnO....
mI sE neCEmo pRedStavLjAt....yeszujo

evO maLo ZajeBanCIje:smijehnjaminut

nAš BAnneR!



Made by Nikky

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image hosting codes

Image hosting



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



Image hosting codes

Image hosting



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



subota, 25.08.2007.

Postoji jedno ime, koje iz snova me budi. postoji jedne oči što probijaju mi grudi, postoji jedno biće, koje iskreno volim a to biće ne zna da postojim!!!!...=(

evo došlo je vrijeme da i ja napišem post...yesprvo vidim neke promijene na blog.hr ...onda još puo promijena u mom životu...
ali onda pogledam bolje...i shvatim da je sve ostalo isto...i uvijek će tako biti...bez obzira na sve...
hm,hm...mozda neću tračat u ovom postu. hehe...ali samo žellim reći što mi je na duši....
Ja volim jednog tipa, volim ga beskrajno.,...stvarno ga volim....cerekcerekcrycry
Ali mislim, sigurna sam da on ne voli mene...i to me ubija...on ima svoje društvo...ja se tamo jednostavno ne uklapam...znate onaj osjećaj...kad jednostavno znate da nekamo ne pripadate.,..?!!...e...to je to....ali dali ja uopće negdje pripadam?!...
Samo znam da ja volim tog čovijeka....i nadam se da cemo se jednom bolje upoznat...samo se nadam...a možda i sanjam...
evo...ovo je možda bilo malo depresivN POST...ali...morala sam to reći...


pusa svimacerekkisszalivenno...pogotovo mojoj anti-fui..hehe...pozdravi i mr. downa...hehe....pozzzzwave


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.