Tražim te Lea

17.06.2008., utorak

Lea, koliko dobrih duša je na našoj strani!

Lea, Lea ...
kad ovo budeš jednom čitala prvo se moramo zahvaliti ovim dobrim ljudima koje me razumiju i bodre ... nevjerojatno koliko ih ima ... hvala vam zaljubljena duša, DeviLina. mimoza ... nikad nisam mislio da ima tako dobrih duša ,,, sada želim i zbog vas nastaviti i ustrajati u svojoj nadi ...

Lea, znaš, kad smo se upoznali 31.05. tamo u Istri, osim tvojih nejžnih toplih očiju, bujne duge kovrčave smeđe kose ... još me je nešto zaludilo ... to kako si posebno lijepo izgovarala riječ DA! ... kojom si odgovarala na moja pitanja ... tom driječi si mi rekla i da si iz Z. i da se u nedjelju vraćate u Z.

I sad mi tvoj slatki DA odzvanja u sjećanju ... oh, kad bi ovo pročitala i kazala DA , sjećjam ga se još i DA, javit ću mu se odmah!

I onaj tvoj posljednji pogled koji si mi uputila kad sam odlazio s terase bazena ... nedopušta mi da prestanem misliti na tebe, da odustanem od traganja za tobom ... uvjeren sam je da je u njemu bila poruka ... traži me, želim da me ne zaboraviš ...





- 21:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi